از غلام لطفی پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون تجلیل می‌شود

در هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان از «غلام لطفی» پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون تجلیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هم‌زمان با هفته فرهنگی لرستان در پایتخت، «غلام لطفی»  نویسنده، کارگردان تئاتر و تلویزیون پنج شنبه ٢٨ مرداد ساعت ١۶  با حضور مدیران فرهنگی هنری استان لرستان درفرهنگ‌سرای ارسباران تجلیل می‌شود.

غلام لطفی کارشناس ارشد کارگردانی نمایش، نویسنده، کارگردان تئاتر و تلویزیون مؤلف کتاب تئاتر تلویزیونی در ایران است.

وی تاکنون کارگردانی نمایش‌های گوناگون و تله‌تئاترهای خط سوم، آسانسور، افسانه خروس‌خوان، تیارت و وعده‌گاه نهنگ‌ها و سریال‌های سفر پاییزی، خاک و خورشید، قصه‌های لب رود، تله فیلم لک‌لک‌ها و مستندهای جذامیان، خودسوزی و عزاداری کلهرها را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

سریال خاک و خورشید

«حسين هاشمی‌نيا» تهيه‌كننده سريال «خاك و خورشيد» با بيان اين مطلب گفت: اين سريال يك قصه واحد را دنبال می‌كند كه در هر قسمت آن نيز داستان‌های فرعی دنبال می‌شود.

به گفته هاشمی‌نيا، در اين سريال زندگی يك خانواده شهيد و يك خانواده ارباب در يكی از روستاهای استان ايلام بررسی می‌شود كه ارباب و خانواده‌اش درصدد از بين بردن احترام و عزت خانواده شهيد روستا هستند كه …
برای اين سريال از بازيگران بومی و حرفه‌ای استان‌های ايلام، كرمانشاه و لرستان استفاده شده است كه به نوعی قصد داشته‌ايم چهره‌های جديد را هم معرفی كنيم.
در اين سريال جليل بشتام (يعقوب)، توران ياقوتی (خاتون)، سيروس بری(جهانگيرخان)، مهران جنگلی(بهرام)، مونا سيد مرادی(گوهر)، ندا قاسمی(صبريه) نقش‌آفرينی می‌كنند.

سريال ۱۳ قسمتی «خاك و خورشيد» با نگاهی به زندگی خانواده شهدا، كاری از سيمای استان ايلام است كه به زودی از شبكه دو سيما پخش می‌شود.

 

پایان پیام

 

کد خبر : 23327 ساعت خبر : 7:27 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23327
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات