برگزاری ۳ نشست تخصصی در حاشیه هفته فرهنگی لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری ۳ نشست تخصصی در قالب هفته فرهنگی لرستان در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ماشاءالله بهاروندی با اشاره برگزاری برنامه هفته فرهنگی لرستان در بوستان گفتگوی تهران اظهار داشت: این برنامه از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ مرداد ماه امسال در محل بوستان گفت‌و‌گوی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب هفته فرهنگی لرستان برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده‌ایم عنوان کرد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری نشست‌های تخصصی در سه حوزه است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری نشست تخصصی رسانه و مطبوعات در تاریخ ۲۶ مرداد ماه رأس ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در محل سالن نشست‌های بوستان گفتگوی تهران خبر داد.

وی بیان داشت: همچنین نشست تخصصی کتاب و کتابخوانی در تاریخ ۲۷ مرداد ماه رأس ساعت ۱۹ و نشست تخصصی هنری در روز پنج شنبه ۲۸ مرداد ماه رأس ساعت ۱۹ در محل سالن نشست‌های بوستان گفت‌و‌گو برگزار می‌شود.

بهاروندی تاکید کرد: این نشست‌ها با حضور اساتید ملی و استانی برگزار خواهند شد.

کتاب
کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده ازهر
جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.
به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته می‌شود. کتاب در اندازه‌هایِ گوناگون دیده می‌شود. در ایران، قطع رحلی، وزیری و جیبی از مشهورترین قطع‌های کتاب است. کوچک‌ترین کتاب دنیا یک انجیل است که در موزهٔ کلیسایِ وانک اصفهان نگهداری می‌شود. اولین کتاب به زبان فارسی در هند و به دست یک ارمنی به زیور طبع آراسته شده‌است.
از انواع دیگر کتاب، کتاب دیجیتالی (e-Book) است که کتاب در قالب بسته‌های نرم‌افزاری مانندِ پی‌دی‌اف یا ئی‌پاب رائه می‌شود

پایان پیام

کد خبر : 22810 ساعت خبر : 12:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22810
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات