طرح نان سالم در لرستان کلید خورد

طرح نان سالم در لرستان کلید خورد

۱۴ شرکت‌‌ لرستانی پروانه ساخت سبوس گندم مصرف انسانی دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی قاضی دبیر انجمن صنایع آرد استان لرستان و همچنین مالک شرکت آرد اطمینان در گفت‌وگو با خبرنگار گلونی در مورد اقدامات این شرکت گفت: شرکت آرد اطمینانی یکی از این ۱۴ کارخانه آرد استان لرستان است که اخیرا موفق شده که پروانه ساخت سبوس گندم مصرف انسانی را دریافت کند که خوشبختانه با استقبال مردم و مسئولان به شکل خیلی خیلی باورنکردنی مواجه روبرو شده است.

قاضی در مورد سبوس با طعم نسکافه که در شرکت آرد اطمینانی تولید می‌‌شود گفت: گندم حدود ۱۴ ویتامین مفید برای بدن انسان‌ها دارد. ۱۲ تایش با پوسته که همین سبوی گندم باشد، خارج می‌شود. این سبوسی که ما تولید کردیم، شامل ویتامین‌های گروه B است که برای سلامت مردم خیلی مفید است، فیبر فراوانی دارد این محصول، برای جلوگیری از کولیت معده. بسیار بسیار مفید است، بیماری‌های گوارشی را درمان می‌کند، ضدریزش مو است و خواص زیاد دیگری هم دارد.

ایشان افزود: فعلا در چهار استان کشور نمایندگی داریم. استان گیلان و لرستان داریم که نمایندگی‌های شرکت حمل و نقل آبادان در کل شهرستان‌های استان نماینده ما هستند، در تهران شرکت پخش داریم به نام اطمینانی و در استان خوزستان هم اخیرا یک پخشی تشکیل دادیم و مشغول کار هستیم.

طرح نان سالم در لرستان کلید خورد

قاضی در ادامه گفت: به مردم پیشنهاد کنم که از این محصول حتما استفاده کنند و با حداقل قیمت سلامتی را برای خود و خانواده‌شان بخرند. بالاخره شعار همه بزرگان و مسئولان پیشگیری قبل از درمان است و این می‌تواند در آینده خیلی هزینه درمان خانواده‌ها را کم کند.

آقای قاضی در مورد طرح نان سالم گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر سبوس از سبد غذایی مردم حذف شده است.

شاید هستیم که سونامی سرطان و بیماری‌های گوارشی که اکثر مردم ما درگیرش هستند؛ جوان و پیر فرقی نمی‌کند.

یکی از دلایل اساسی و مهمش این است که سبو از چرخه نان حذف شده است.

ما با این طرح می‌خواهیم یک مقدار سبوس را به چرخه نان برگردانیم و مردم را تشویق کنیم که نان سبوس دار مصرف کنند به خاطر سلامتی خودشان.

ان‌شاءالله طرح در استان ما شروع شده و در خبازی‌ها الان ما بنر نصب کردیم، برنامه‌های تلویزیونی مان شروع شده، میزگردهایمان ضبط شده و من می‌توانم نوید بدهم که در آینده خیلی نزدیک این تبلیغات از شبکه‌های تلویزیونی استان پخش می‌شود و ما هم در خدمت مردم هستیم و تا آخرش هم پیگیری می‌کنیم.

این طرح از نظر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، فرمایشات مقام معظم رهبری نقش اساسی و عمده ای را می‌توانیم ایفا کند، چون برآورد ما این است که در سال حدود ۲۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی می‌شود در هزینه‌کردن یارانه‌ها. امیدواریم که بتوانیم با کمک مسئولان استان این طرح را ادامه دهیم و به سرمنزل مقصود برسیم.

پایان پیام

کد خبر : 23440 ساعت خبر : 2:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23440
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات