مساعدت وزیر علوم برای تامین اعتبار صندوق پژوهش و فناوری لرستان

مساعدت وزیر علوم برای تامین اعتبار صندوق پژوهش و فناوری لرستان

مسئول پارک علم و فناوری لرستان از مساعدت و قول وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای تامین اعتبار صندوق پژوهش و فناوری این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، محمودرضا شاکرمی در حاشیه نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌وگوی تهران با اشاره به حضور پارک علم و فناوری لرستان در این نمایشگاه اظهار داشت: در این راستا ۵۰ شرکت فناور این پارک محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

وی عمده شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند را مربوط به حوزه گیاهان دارویی عنوان کرد و گفت: غرفه پارک علم و فناوری لرستان در این نمایشگاه بازدیدکننده‌های فراوانی داشت.

مساعدت وزیر علوم برای تامین اعتبار صندوق پژوهش و فناوری لرستان

مسئول پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به این‌که بازدیدکننده‌های فراوانی شماره و آدرس شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را در این نمایشگاه گرفتند که برای همکاری وارد مذاکره با این شرکت‌ها شوند، افزود: همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدیدی که از غرفه پارک علم و فناوری لرستان داشت، قول همکاری و مساعدت لازم را برای تکمیل پروژه ساختمان پارک علم و فناوری و همچنین تامین اعتبار صندوق پژوهش و فناوری افلاک استان را دادند.

گفتنی است محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در روز همایش اقتصادی از نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان بازدید کرد. وی در سخنانی با بیان این‌که امروز بسیار خوشحال شدم که از غرفه‌های ارگان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های مختلف در زمینه علمی، آموزشی و تولیدی لرستان در این نمایشگاه بازدید داشتم، اظهار داشت: نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در زمینه تولیدات دارویی و صنایع دستی دارای پتانسیل‌های بالایی بود.

پایان پیام

کد خبر : 23452 ساعت خبر : 8:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23452
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات