برنامه‌های گلونی در هفته فرهنگی اقتصادی لرستان

برنامه‌های گُلوَنی در هفته فرهنگی اقتصادی لرستان

پایگاه خبری گلونی در هفته فرهنگی اقتصادی لرستان در تهران حضور خواهد داشت. این پایگاه در دو بخش خبری و عرضه محصولات فرهنگی در این همایش شرکت می‌کند.

برنامه‌های گلونی در بخش خبری و رسانه‌ای شامل تشکیل ستاد ویژه خبری برای پوشش نمایشگاه، رونمایی از داده‌نماهای تازه گلونی و گفت‌وگوهای تخصصی و برگزاری بزرگداشت استاد اسحاق عیدی خواهد بود. اسحاق عیدی در ۲۲ اسفند ۱۳۲۰ در محله‌ درب‌دلاکان خرم‌آباد به‌دنیا آمد. آموزگار دبستان و دبیرستان‌های خرم‌آباد، معمولان و پلدختر، رئیس مبارزه با بی‌سوادی استان لرستان، معاون فرهنگ و هنر خرم‌آباد، رئیس کتابخانه‌ها و امور ادبی لرستان و رئیس فرهنگ و هنر بروجرد از جمله سوابق اجرایی اسحاق عیدی است.

در بخش محصولات فرهنگی علاوه بر فروش کتاب، فروش آلبوم‌های موسیقی از برند و نخستین طرح گلونی رونمایی خواهد کرد.

برند این پوشش قرن‌ها بود یک طرح و یک رنگ داشت. در سال‌‌های اخیر تلاش‌هایی برای تنوع در گلونی انجام شده است که مهم‌ترین آن تولید گلونی به صورت شال بوده است.

پایگاه گلونی با هدف تنوع در پوشش لری و استفاده از تم‌های لری و گلونی، از نخستین چینش متفاوت گلونی با رنگ‌بندی خاص رونمایی می‌کند.

امید که این تنوع مورد توجه قرار بگیرد و بانوان گرامی را راضی کند. این طرح در هفته فرهنگی اقتصادی لرستان از ۲۵ تا ۲۹ مرداد رونمایی می‌شود.

برای خرید و ملاحظه به غرفه گلونی مراجعه کنید.

نشانی: گیشا، بوستان گفت‌وگو، خیابان شهید علیالی، محل دائمی نمایشگاه‌ها.

نماشای گلونی را دنبال کنید 

پایان پیام

کد خبر : 22871 ساعت خبر : 3:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22871
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات