چه خبر از هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان

پایگاه گلونی – چه خبر از هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان

روزنامه لرستان/ ۲۶ مرداد

روزنامه امروزمان چند خبر اجمالی از هفته فرهنگی لرستان است. نمایشگاه فرهنگی اقتصادی استان لرستان دیشب در تهران با حضور مسئولان کشوری و مدیران استانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۷۰ غرفه برپا شده و هر دستگاهی به‌تناسب فعالیت یک تا چهار غرفه را در اختیار دارد؛ نمایشگاه هفته فرهنگی استان در روز بیست و نهم مردادماه به پایان می‌رسد. آیت‌الله سیداحمد میرعمادی شامگاه دوشنبه شب از نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌وگوی تهران بازدید کرد.

وی با تاکید بر اینکه محصولاتی در این نمایشگاه عرضه شد که امروز قابلیت جهانی دارد افزود: امسال، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بوده و طبیعی است اقدام و عمل در سایه این است که شناخت پیدا کنیم و آنچه در استان داریم را بشناسیم. اگر به بوستان گفت‌و‌گو آمدید یادتان نرود که از غرفه گلونی دیدن کنید.

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه گلونی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین روز از هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان از غرفه گلونی دیدن کردند. هم‌چنین عصر دیروز با افتتاح هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌وگوی تهران، وزیر کشور آقای عبدالرضا رحمانی‌فضلی و هیئت همراه ایشان به اتفاق استاندار لرستان جناب آقای مهندس بازوند از غرفه گلونی بازدید کردند.

امروز حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در سخنانی با اشاره به برنامه بخش سینمای هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان در فرهنگ‌سرای ارسباران تهران اظهار داشت: در این راستا چهارشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۶ عصر مجموعه فیلم‌های کوتاه لرستان در این فرهنگ‌سرا به نمایش گذاشته می‌شود.

 برخی چهره‌ها و شخصیت‌‌های فرهنگی هنری لرستان در حاشیه هفته فرهنگی هنری لرستان در تهران با استاندار لرستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دیدار کردند. این نشست در فضایی صمیمانه برگزار شد. این جلسه فرصتی برای گفت‌وگوهای دو نفره و چند نفره بود و هنرمندان برای ارتقای فرهنگ لرستان با هم قول‌وقرارهایی گذاشتند.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

 

کد خبر : 23146 ساعت خبر : 9:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23146
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات