کنسرتی ویژه برای کیمیا علیزاده

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به منظور قدردانی از کیمیا علیزاده، کنسرت بزرگی همزمان با ورود کاروان المپیک و با همراهی هنرمندان مورد علاقه این بانوی ورزشکار به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

در این کنسرت که بهنوش بختیاری اجرای آن را برعهده دارد از هنرمندان مورد علاقه کیمیا علیزاده دعوت شده تا در تالار اندیشه و در حضور بانوان کاروان المپیک ایران به اجرای برنامه بپردازند.

کاربران در سراسر ایران و جهان می‌توانند از طریق سامانه کنسرت آنلاین کشور این اجرا را به صورت زنده و با حداقل سرعت اینترنت تماشا کنند.

پیش از این اجراهایی با حضور علیرضا قربانی، حجت اشرف‌زاده، گروه دنگ‌شو و سالار عقیلی به شکل آنلاین برگزار شده است.

کیمیا علیزاده زنوزی (زاده ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج)، تکواندوکار ایرانی است. او در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد. وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌است. و با هجده سال سن، جوان‌ترین مدال‌آور تاریخ ایران در دوره‌های المپیک است. پیش از او ناصر گیوه‌چی در المپیک هلسینکی ۱۹۵۲ کم‌سن‌ترین مدال‌آور ایران با ۱۹ سال سن بود.

کیمیا علیزاده در سن نوجوانی به نام «پدیدهٔ تکواندو» شناخته می‌شد و مربیان تیم ملی ایران روی مدال‌آوری او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ حساب کرده بودند. از علیزاده که آن موقع در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم رقابت می‌کرد به عنوان یکی از طلایی‌های کاروان ورزشی ایران یاد می‌شد. او برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ به کره‌جنوبی سفر کرد اما به دلیل سن کم و نداشتن کمینه سن قانونی برای حضور در بازی‌ها که ۱۷ سال بود از حضور در بازی‌ها محروم شد.

پایان پیام

 

کد خبر : 23492 ساعت خبر : 9:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23492
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات