۳ قهرمان بروجردی در المپیک ریو

پایگاه خبری گلونی – روزنامه لرستان/ ۲ مرداد

خدا را شکرگزارم که در آغاز ماه دوم تابستان، همراه شما عزیزان خبرهای روز را مرور می‌کنم. خبر اول روزنامه مرداد ماه خبر خوب افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای است.

حالا که با گذشت کنکور بچه‌ها سفرهای تابستانی آغاز شده چه بهتر که سطح شهر محیا و آماده باشد برای پذیرایی از مسافران عزیز. نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای به مناسبت هفته ملی مهارت و ششم مردادماه روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان لرستان بر پا می‌شود. طی خبر تسنیم رحمان قلاوند، مدیر کل فنی‌و‌حرفه‌ای لرستان در این‌باره گفت: این نمایشگاه عصر امروز ساعت ۱۹ در پارک کیو ( زیباکنار) خرم‌آباد افتتاح می‌شود، وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهایی مختلفی ازجمله صنایع‌دستی، برق و الکترونیک در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. در کنار این نمایشگاه چند کلاس آموزشی برای  مراجعه‌کنندگان برگزار  و بلافاصله گواهی آن نیز صادر می‌شود.

چقدر خوب است که خیرین هرساله مبلغی را صرف بازسازی و تعمیر مدارس می‌کنند چون بر هیچ‌کس پوشیده نیست که امید آینده هر سرزمینی همین دانش‌آموزان هستند. مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان بروجرد امروز از کمک پنج میلیارد تومانی خیرین به حوزه آموزش و پرورش بروجرد خبر داد و افزود: این خدمات شامل تعمیر سرویس بهداشتی مدارس، ایزوگام، نصب سرویس پکیج در ۸ مدرسه، رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی فضای تحصیلی، تجهیز و نوسازی امکانات آموزشی برای مهرماه در بروجرد و روستاهای تابعه بوده است.

راه اندازی مدرسه در مسکن مهر

به گزارش مهر ابوالفتحی از ساخت و راه‌اندازی مدرسه در مسکن مهر بروجرد با کمک خیرین مدرسه‌ساز خبر داد و بیان داشت: این مجتمع آموزشی در حال حاضر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مهرماه میزبان دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

امروز یک خبر دیگر هم از بروجرد دارم. یک خبر ورزشی از حضور سه ورزشکار بروجردی در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو. رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به این‌که برای اولین بار در تاریخ ورزش بروجرد از ۶۳ نفر ورزشکار اعزامی سه نفر سهمیه بروجرد است اضافه کرد در مسابقات تک نفره بوکس سجاد روزبهانی قهرمان جهان و آسیا را خواهیم داشت و در مسابقات تیمی دوچرخه‌سورای، آروین معظمی گودرزی حضور دارد. در رشته ورزشی والیبال نشسته بانوان نیز سکینه کشوری از بروجرد در مسابقات المپیک حضور دارد.

امروز ۳۵ هکتار از مراتع و جنگل‌های دوره چگنی طعمه آتش شد. سرهنگ سلطان مراد زارع ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر آتش‌سوزی مراتع و جنگل های اطراف روستای «شوراب محمودوند» و «کوماس» شهرستان چگنی، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند. با تلاش نیروهای امدادی و مردمی آتش مهار و علت آن در دست بررسی است.

این تکراری‌ترین خبر روزنامه شده است. هر چند روز یک‌بار خبری از آتش‌سوزی جنگل‌ها، آن هم به دست انسان داریم. درست است که نوشتن و خواندن این اخبار کار ساده ای نیست ولی من بیشتر از آن می‌ترسم که کم‌کم سختی خواندن این اخبار آسان شود و به شندیدنش عادت کنیم. آن‌وقت دیگر زمانی برای جبران نخواهد بود.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 22031 ساعت خبر : 10:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22031
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات