پایه همه کار هستم و جا هم دارم

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: شاید من و شما، یعنی من و شمای نوعی گاهی در دام شیطان رجیم بیفتیم و برویم یک صفحه بی‌تربیتی را در اینستاگرام پیدا کنیم. بعد محتوای آن صفحه ما را از خود و دیگری بی‌خود کند و ابلیس بیاید ما را گول بزند که برو با ادمین صفحه حرف بزن. بعد با ادمین حرف بزنیم و ادمین بگوید تا پنجاه تومان به کارتم نریزی حرف نمی‌زنم ولی اگر پنجاه تومان بریزی با تو چت مخصوصی می‌کنم که چشمهایت از حدقه بیرون بزند. بعد من و شمای نوعی که دیگر اختیارمان دست خودمان نیست بدوبدو پنجاه هزار تومان می‌ریزیم به کارت طرف و در همان لحظه بلاک می‌شویم.
چند دقیقه بعد که آن حالات شیطانی اولیه رفع شد و سوی چشمان‌مان برگشت متوجه می‌شویم در دام افتاده‌ایم و پنجاه هزارتومان پول بی‌زبان را برای هوس هدر داده‌ایم. در همین حال ناگهان و خیلی اتفاقی چشم‌مان به صفحه‌ دیگری می‌خورد. یکی در اطلاعات پروفایلش نوشته است: «پایه همه کار هستم و جا هم دارم.» دوباره مردمک چشم غیغاج می‌رود. ابلیس دوباره می‌آید و می‌گوید: «شانست زده، خودش جا دارد و پایه هم هست. صبر نکن که دیگران جایت را می‌گیرند.» خلاصه تا با خودمان می‌جنبیم با همان چشمان از هوس درآمده، پنجاه تومان دیگر به حساب این یکی می‌ریزیم و باز بلاک می‌شویم. اما باز می‌بینیم در صفحه‌ دیگری نوشته‌اند: «میام پیشت پول رو هم نقدی می‌گیرم.»
این بار با خودت می‌گویی این درست است. باید بیاید و اگر راست بود پولش را می‌دهم. نشانی منزل و تمام اطلاعات زندگی‌ات را برایش می‌فرستی می‌گویی منتظرم هانی، زود بیا. بعد از سه دقیقه از پلیس فتا با تو تماس می‌گیرند که اگر تا نیم ساعت دیگر نیایی ما میاییم. سریع می‌پوشی و خودت را به پلیس فتا معرفی می‌کنی. افسر پلیس یک سری عکس سبیل‌کلفت جلویت می‌گذارد تا شناسایی کنی. بعد متوجه می‌شوی آنها همان ادمین‌ها هستند. پلیس می‌پرسد: به شما آسیبی زدند؟ و شما با افتخار می‌گویی: خوشبختانه صدمه جسمی ندیده‌ام فقط صد تومن پیاده شدم. پلیس می‌گوید: اگر ما پیدایت نمی‌کردیم که کل دارایی‌ات را باخته بودی. بعد سرت را پایین می‌اندازی و برمی‌گردی خانه و به خودت قول می‌دهی تا با طرف یک دقیقه چت تصویری نکردی پولی به حسابش نریزی.
باقی بقای‌تان

از چیزنا

کد خبر : 24025 ساعت خبر : 11:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24025
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات