کنسرت هم مثل خندوانه است

کنسرت هم مثل خندوانه است

به گزارش پایگاه خبری گلونی رضا ساکی: خبرهای امروز را با سخنان آقای هاشمی رفسنجانی آغاز می‌کنیم. ایشان گفته‌اند: «هیچکس نمی‌تواند بین اخبار و مردم دیوار بکشد.» بله قبول داریم دیوارکشی مربوط به دوران جنگ سرد بود که معروف‌ترینش دیوار برلین بود که عاقبت خراب شد. این روزها دیوار نمی‌کشند فیلتر می‌کنند.
خبر بعدی درباره فرونشست و فرورفتن و پوکیدن زمین در تهران و دیگر شهرهای کشور است. یعنی طوری آب‌های زیرزمینی را خالی کرد‌ه‌ایم که هر جا پا می‌گذاری فرو می‌رود و می‌ریزد. در همین رابطه معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح ترافیکی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: «از امروز تا پانزدهم مهرماه انجام عملیات‌های عمرانی و حفاری در معابر پایتخت ممنوع است.» یعنی اگر بچه‌‌ها از شانزدهم بیفتند توی چاله‌ها عیب ندارد؟ بعد هم مگر زمین خودش خود‌به‌خود دهان باز نمی‌کند؟ یعنی بچه‌ها فقط باید از طریق عملیات‌های عمرانی و حفاری در چاه نیفتند و اگر به خاطر بقیه موارد بیفتند عیب ندارد؟

کنسرت هم مثل خندوانه است

وزیر کشور گفته است: «وزارت کشور امنیت کنسرت‌ها را تامین می‌کند» دقیقا چه نوع امنیتی را؟ امنیت جانی تماشاگران و نوازندگان را؟ یا امنیت اخلاقی را؟ اصلا مگر در کنسرت‌ها امنیت اخلاقی زیر سوال می‌رود؟ خانم‌ها در کنسرت دست می‌زنند همان طور که در خندوانه دست می‌زنند. می‌خندند همان طور که در خندوانه می‌خندند و گاهی به همراهی شوهرشان می‌خوانند همان طور که در خندوانه می خوانند. ها؟
عارف: «عده‌ای خود را فراتر از قانون می‌دانند.» خیر آقای عارف عده‌ای قانون را فراتر از خود نمی‌دانند. این طوری درست است.
روزنامه فرهیختگان نوشته است: «حواشی معرفی نماینده ایران به اسکار» انگار که مثلا قبلا بدون دردوخون‌ریزی نماینده به اسکار معرفی کرده‌ایم. اصلا من مانده‌ام چرا باید فیلم به اسکار معرفی کنیم؟ اسکار امریکایی به چه می‌خورد؟
در پایان خبرهای امروز یک عرضی می‌کنم بهره اموات و خلاص:
چرا برخی دسته‌گل پنجاه هزارتومانی برای بازیگر تئاتر می‌خرند اما دم در سالن برای پانزده هزار تومان بلیت تئاتر زار می‌زنند؟ چرا عادت کرد‌ایم به مفت‌خوری بلیت تئاتر؟
باقی بقای‌تان

پایان پیام

از چیزنا

کد خبر : 24968 ساعت خبر : 5:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24968
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات