گروه ده و ده دقیقه، فاصله کانونی را اجرا کرد

گروه ده و ده دقیقه، پرفورمنس موسیقی خود به نام “فاصله کانونی” را در هفتمین رویداد از مجموعه برنامه‌ی شب شنبه‌های حافظ اجرا کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این اجرا اعضای گروه متشکل از نایان صحیحی (کمانچه -قیچک)، امیر حقیری (کوبه‌ای)، سجاد عرب‌زاده (خواننده)، مهدی محمودخانی (گیتار بأس)، امیررضا فلاح (گیتارالکتریک)، علیرضا بابایی (کیبورد) روی صحنه حاضر شدند.

آنان با تشریح مفهوم فاصله‌ی کانونی و دیده شدن و توضیح آن که تصور ما از دیده شدن به چند علت صورت می‌گیرد که قرار گرفتن در فاصله کانونی، وجود نور کافی و خواست مشاهده گر از مهمترین آنهاست، قطعاتی را مرتبط با موضوع برنامه اجرا کردند که بارها مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

در این برنامه، از اشعار شعرای نامداری چون، حافظ، مولانا، نیما یوشیج، احمد شاملو و سیاوش کسرایی استفاده شده بود که در خلال یک تلفیق موسیقایی برای مخاطبان اجرا شد.

این برنامه در قالب رویداد شب شنبه‌ها صورت گرفت که در اجرای آن سیاوش یعقوبی و عباس ثامنی به عنوان (طراح پوستر)، قاسم فرجی (صدابردار)، گرافیکمان (چاپ)، مهدی خان محمدی (روابط عمومی)، سیامک قطاعی (امور داخلی و هماهنگی)، نیما جوان، علیرضا تهرانی دریا یاسری (گروه اجرایی)، نشر و پخش جوان (مجری طرح)، رضا دادویی (مدیر پروژه و مشاور هنری) و تالار حافظ (برگزار کننده) حضور دارند.

پایان پیام

کد خبر : 25001 ساعت خبر : 10:04 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25001
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات