این هات پلات لری است

سازنده‌ی «ممیرو» فیلم جدیدی را با نام «هات پلات» ساخت.

به گزارش پایگاه خبری گلونیبه نقل از ایسنا، رضا محقق تهیه‌کننده «ممیرو» و «هات پلات» بیان کرد: فیلمبرداری «هات پلات» به کارگردانی هادی محقق چند روز قبل با حضور بازیگران بومی استان کهکیلویه و بویراحمد به پایان رسید و اولویت هم برای نمایش آن در جشنواره‌ی فیلم فجر است.

او با اشاره به این که نویسنده این فیلم هادی محقق و وحید حاجیلویی هستند، گفت: این فیلم سینمایی درباره‌ی پیرمردی است که به دلیل مشکلی که برای پسرش پیش آمده سرپرستی نوه‌اش را بر عهده می‌گیرد و در این بین به دنبال حل مشکلات پسرش نیز است.

تهیه‌کننده‌ی فیلم «نگاهی به آسمان» با اشاره به موفقیت فیلم «ممیرو» در خارج از کشور و بازخورد خوبی که از اکران آن در گروه هنر و تجربه به دست آمد، اضافه کرد:‌ «هات پلات» از آن دست فیلم‌هایی است که مثل «ممیرو» در جشنواره‌های خارجی پسندیده می‌شود، همانطور که در فیلم قبلی به دلیل ارتقای فکری که در سینما ایجاد کرد از نگاه داوران جایزه‌ی استعداد و نبوغ  آسیا پاسفیک را گرفت.

 محقق  همچنین اظهار کرد: معمولا در جشنواره‌ها دو سیاست را باید دنبال کرد، یکی این است که فیلم‌های فرهنگی و هنری دیده شود و دیگر این است که با نگاه عام برخورد شود که در نتیجه، ممکن است یک نگاه به ارتقا فکری‌ برسد و نگاه دیگر که شاید گیشه‌ای یا سفارشی است، خیلی مورد استقبال قرار نگیرد.

وی ادامه داد:  فیلم «ممیرو» در جشنواره پوسان توانست موفق باشد آن هم در شرایطی که رییس هیت داوران می‌گفت بعد از مدتی کوتاه از دیدن فیلم، به این نتیجه رسیدند که «ممیرو»  می‌تواند بهترین فیلم جشنواره باشد، بنابر این با شرایطی که در فیلم «هات پلات» رخ می‌دهد، امیدوارم این کار هم با موفقیت روبرو شود.

او افزود: در این فیلم سختی‌های زیادی برای گروه سازنده وجود داشته است، چرا که بخش‌هایی از آن را در کوه و رودخانه فیلمبرداری کردیم و در بخش‌هایی جان گروه هم به خطر می‌افتاد.

محقق درباره نام فیلم هم که دو واژه انگلیسی را تداعی می‌کند، گفت: اصل این کلمه لری است که به معنی شوکه شده یا کسی است که هوش از سرش رفته باشد.

پایان پیام

کد خبر : 26284 ساعت خبر : 12:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26284
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات