رضایت مردم و ناشران از نمایشگاه کتاب لرستان

استاندار لرستان از ابراز رضایت مردم و همچنین ناشران از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان طی امسال نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب لرستان ضمن تقدیر از مجریان برگزاری این رویداد فرهنگی به طراحی خوب نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: طراحی مناسب فضای نمایشگاه کتاب باعث جذابیت آن و استقبال مردم از آن شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۸۰ درصد غرفه‌های موجود در نمایشگاه کتاب بازدید کرده است، عنوان کرد: ۹۰درصد ناشران حاضر در این نمایشگاه از میزان فروش خود و سودآور بودن نمایشگاه برای آن‌ها ابراز رضایت داشتند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بازدیدکنندگان، از محل برگزاری نمایشگاه کتاب نسبت به سال‌های گذشته ابراز رضایت داشتند، افزود: ما هم به دنبال این بودیم که علاوه بر بهره‌مندی مردم از کتب خوب در نمایشگاه کتاب، ناشران نیز از آن منتفع شوند.

بازوند با بیان اینکه غرفه‌های فروش کتب تخصصی از میزان فروش خود گلایه داشتند، افزود: از جمله این غرفه‌ها می‌توان به غرفه فروش کتب علوم پزشکی و ورزش و جوانان اشاره کرد که قرار است دانشگاه علوم پزشکی روز شنبه بن خرید کتاب را بین دانشجویان خود توزیع کند و اداره کل ورزش و جوانان نیز نسبت به خرید کتاب‌های تخصصی اقدام کنند تا میزان فروش ناشران کتاب‌های تخصصی بالا برود.

پایان پیام

کد خبر : 26464 ساعت خبر : 10:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26464
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات