نمایشگاه نقاشی خط هنرمند لرستانی در تهران

نمایشگاه نقاشی خط هنرمند لرستانی در تهران

روزنامه لرستان/ ۲۶ مهر

به گزارش پایگاه خبری گلونینمایشگاه نقاشی خط «امین هنامی» طراح و گرافیست لرستانی با عنوان «این راز سربه‌ مهر» در خانه هنرمندان تهران با حضور جمعی از هنرمندان کشوری و لرستانی‌‌های مقیم تهران به نمایش درآمد. در این نمایشگاه مجموع ۱۹ اثر نقاشی‌ خط که به‌ صورت برجسته طراحی و اجرا شده‌اند در معرض بازدید علاقه‌‌مندان هنر قرار گرفت. مهر نوشت علاقه‌‌مندان می‌‌توانند برای بازدید از آن تا چهارم آبان ماه و از ساعت ١٣ تا ٢٠ به خانه هنرمندان واقع در پارک هنرمندان تهران مراجعه کنند.

کارگاه یک‌روزه «آشنایی با مفاهیم مالکیت فکری و ثبت اختراع» با همکاری بنیاد نخبگان استان، دانشگاه لرستان و کانون پتنت ایران در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان بابیان اینکه متقاضیان می‌توانند تا چهارشنبه ۱۲ آبان ماه برای حضور در این کارگاه ثبت‌نام کنند، عنوان کرد: میزان هزینه ثبت‌نام برای اساتید و دانشجویان دانشگاه لرستان ۲۰ هزار تومان و برای سایر متقاضیان ۴۰ هزار تومان است.

نمایشگاه نقاشی خط هنرمند لرستانی در تهران

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق لرستان از جمع آوری شش هزار و ۶۲۳ انشعاب غیر مجاز برق در این استان خبر داد. به گزارش مهر وی استفاده از برق به صورت مجاز و قانونی را از مصادیق انضباط اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: کمیته بازرسی انشعاب‌های برق غیر مجاز شرکت توزیع برق لرستان طی شش ماه اول سال جاری نسبت به برگزاری ۱۲ جلسه برای جمع آوری این انشعاب ها اقدام کرده است.

مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری در شهرستان‌های کوهدشت و الشتر راه اندازی می‌شود. رئیس پارک علم و فناوری لرستان بیان داشت: کانون های شکوفایی خلاقیت و نوآوری با ارائه خدماتی از جمله ارائه مشاوره تخصصی، استفاده از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و برگزاری دوره های آموزشی و تامین منابع اطلاعات علمی و فنی به اثبات و کارا کردن ایده‌های علمی و شکوفایی ایده های خلاقانه کمک می‌کنند.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

 

کد خبر : 27013 ساعت خبر : 5:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27013
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات