آشتیانی: به طور حتم مقصر شهردار و مدیریت شهری است

آشتیانی: به طور حتم مقصر شهردار و مدیریت شهری است

نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه مدیریت شهری به دلیل در نظر نگرفتن تمهیدات لازم برای سرپوش کانال‌های شهری در حادثه غرق شدن دختری دانشجو گفت: شهردار خرم‌آباد باید از مردم عذرخواهی کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از آنا، سیف‌الدین آشتیانی، نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد در پی غرق شدن دختر دانشجویی در سیلاب خرم‌آباد و اینکه شهردار این شهر اعلام کرده دختر دانشجو خود در این حادثه مقصر بوده است، اظهار کرد: در این خصوص جلسات متعددی برگزار شده است و ما بسیار از این موضوع متاثر هستیم. در این گونه حادثه‌ها همه سعی می‌کنند خود را از تقصیرها مبری جلوه دهند،شهرداری می‌گوید تقصیر ما نیست؛ استانداری همین ادعا را دارد و سازمان هواشناسی هم مسئولیتی را قبول نمی‌کند.

وی با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وقوع سیل در خرم‌آباد گفت: گزارش هواشناسی اعلام کرده بود که روز یکشنبه احتمال آب گرفتگی معابر وجود دارد اما این اتفاق روز دوشنبه افتاد.

نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه رئیس شورای شهر در این خصوص از مردم و خانواده آن مرحومه عذرخواهی کرده است، افزود: شهردار خرم‌آباد هنوز هم به صراحت اعلام نمی‌کند که در این خصوص مقصر است؛ حتی جرأت نمی‌کند که عذرخواهی کند.

آشتیانی: به طور حتم مقصر شهردار و مدیریت شهری است

آشتیانی با بیان اینکه اعضای شورای شهر درخواست این را دارند که شهردار در خصوص این حادثه از شهروندان عذرخواهی کند، تصریح کرد: دادستان هم معتقد است باید از فردی که قصد سوار کردن خانم دانشجو را داشته است سوالاتی پرسیده شود. نظر دادستان این است که چرا این راننده به خانم کمک نکرده است شاید به هر دلیلی نتوانسته این کار را انجام دهد سوال پرسیدن از او بی معنی است.

وی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه زیرساخت‌های نامناسب شهر است،‌ عنوان کرد: کانالی که به کانال اصلی شهر متصل است حتی یک توری هم به عنوان حفاظ ندارد تا بتواند جلوی سیلاب را بگیرد.

آشتیانی با بیان اینکه در این جا به طور حتم مقصر شهردار و مدیریت شهری است، اضافه کرد: سال گذشته در شمال کشور ایران تعداد زیادی از هموطنان‌مان جان خود را در سیل از دست دادند، اما در خرم‌آباد به دلیل کشته شدن یک فرد تمام مدیریت شهری زیر سوال رفته است. البته این به این معنا نیست که ما از این موضوع ناراحت نباشیم این موضوع به طور حتم عمدی نبوده است.

نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد ادامه داد: صبح امروز جلسه‌ علنی در شورای شهر برگزار شد و از شهردار خواستیم تا برای زیرگذرهای میدان امام حسین که هنوز آب از آنها تخلیه نشده تمهیداتی بیندیشد. همچنین تمام کانال‌هایی که توری ندارند روی آنها نصب شود تا اتفاقات ناگوار دیگری به وجود نیاید.

پایان پیام

کد خبر : 27828 ساعت خبر : 1:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27828
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

با توجه به اینکه کاربران وب صفحات اولیه Google را برای پاسخ خود بررسی می کنند به اهمیت SEO (بهینه سازی موتور جستجو) برای سایت خود پی می برید. شما از این طریق می توانید سایت خود را در صفحات اول نتایج جستجو قرار دهید.