کار کثیف خسرو معصومی در مازندران و ترکیه

خسرو معصومی که فیلم سینمایی «تابو» را در گروه «هنروتجربه» داشت، به تازگی پروانه ساخت فیلمنامه جدیدش با عنوان «کار کثیف» را دریافت کرده است. به گزارش پایگاه خبری گلونی، معصومی از لوکیشن‌های فیلم جدیدش صحبت کرده و گفته است: «لوکیشن‌های فیلم “کار کثیف” از مازندران در ایران تا ترکیه ادامه دارد و حدود ۶۵ درصد فیلم در ایران و ۳۵ درصد در ترکیه می‌گذرد. هم اکنون در حال رایزنی با برخی عوامل و ورود به مرحله پیش‌تولید هستیم.»

او ادامه می‌دهد: «در این اثر از بازیگران ایرانی و تعدادی بازیگر ترکیه‌ای استفاده می‌کنیم و فیلمبرداری حدود ۶۵ تا ۷۰ روز طول می‌کشد.»

کارگردان «خرس» درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: «این فیلم از لحاظ تولید پروژه‌ای بسیار سنگین است و حدود یک‌سال طول می‌کشد؛ چون به‌جز هماهنگی‌های ایران هماهنگی‌هایی باید در ترکیه انجام شود. کار زمان‌بر خواهد بود و به جشنواره امسال فجر نخواهد رسید اما برای جشنواره فیلم فجر سال آینده آماده خواهد شد.»

معصومی که نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم جدید خود را عهده دار است، در خصوص موضوع این فیلم عنوان کرد: «نگارش فیلمنامه حدود ۱۴ ماه طول کشید، داستان در مورد بیکاری و مهاجرت است و بیشتر کار ما جاده‌ای خواهد بود.»

پایان پیام

کد خبر : 27310 ساعت خبر : 5:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27310
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات