غزال ایرانی به جشنواره سینماحقیقت رسید

مستند «غزال ایرانی» در دهمین جشنواره سینماحقیقت در پردیس سینمایی چهارسو به روی پرده سینما می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلونی، «غزال ایرانی» از تولیدات مرکز مستند حوزه هنری در دهمین جشنواره سینماحقیقت به نمایش درمی‌آید.

این مستند یک‌شنبه ۱۴ آذر ماه، در نخستین روز برگزاری دهمین جشنواره سینماحقیقت، به روی پرده رفت و با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

دومین نمایش مستند «غزال ایرانی» نیز ساعت ۱۸ سه شنبه ۱۶ آذرماه در سالن ۴ پردیس سینمایی چهارسو خواهد بود و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

در خلاصه موضوع این فیلم مستند آمده است: «گروهی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در حال ساخت سومین ماشین خورشیدی این دانشگاه هستند و قرار است در بزرگ‌ترین مسابقه جهانی ماشین‌های خورشیدی که از شمال تا جنوب استرالیا به مسافت ۳۰۰۰ کیلومتر برگزار می‌شود، شرکت کنند؛ اما ساخت و تکمیل ماشین هنوز تمام نشده و فقط سیزده روز به ارسال ماشین به مسابقات باقی مانده است…»

پژوهشگر، تصویربردار، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم وحید فرجی است. امیر شاملوفرد (صدابردار)، محمدحسین ابراهیمی (صداگذار)، امیر کیانی (تدوینگر)، حمیدرضا مجیدی (مدیر تولید) و مجتبی کوچکی (همکار تصویربردار، دستیار کارگردان و عکاس) نیز از دیگر عوامل تولید این اثر مستند هستند. «غزال ایرانی» محصول مرکز مستند سوره است.

وحید فرجی متولد سال ۱۳۵۸ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. در کارنامه‌ی فیلم‌سازی او ساخت مستندهای «نسیم حیات»، «جنگ پنهان»، «پارسیان زنگبار»، «تولد در زمین سوخته»، «خاطرات نارنجی» و «زندگی در خط نبرد» به چشم می‌خورد.

پایان پیام

کد خبر : 28704 ساعت خبر : 1:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=28704
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات