فروش بیش از ۶۰۰ هزار نسخه کتاب در پاییزه کتاب

فروش بیش از ۶۰۰ هزار نسخه کتاب در پاییزه کتاب

به گزارش پایگاه خبری گلونی  در طرح«پاییزه کتاب»، استان خراسان رضوی با ۶۰ کتابفروشی توانست با بیش از ۱۱۲ هزار نسخه کتاب رتبه اول پرفروش ترین استان ها بر اساس کتاب را به خود اختصاص دهد و گوی سبقت از تهران  با ۱۱۹ کتابفروشی را برباید.

در این طرح، خوزستان با ۱۹ کتابفروشی فعال خود تاکنون با بیش از ۹۰ هزار نسخه کتاب رتبه سوم پرفروش ترین استان بر اساس کتاب را به خود اختصاص داده است. استان گیلان نیز  با ۱۷ کتابفروشی  توانست بیش از ۵۸ هزار نسخه کتاب در این طرح به فروش برساند. استان اصفهان نیز با مشارکت ۷۸ کتابفروشی و بیش از ۵۳ هزار کتاب ، رتبه پنجم طرح پاییزه کتاب را از آن خود کرد.

فروش بیش از ۶۰۰ هزار نسخه کتاب در پاییزه کتاب

گفتنی است اهواز با سه کتابفروشی« نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام»، «رشد» و «کتاب رشد (شعبه نادری )» و مشهد با سه کتابفروشی «شهر کتاب»، «کتاب آبان» و «پردیس کتاب» تاکنون پیشگام طرح پاییزه کتاب از بین ۶۲۲ کتابفروشی فعال در این طرح هستند.

کتاب های «من پیش از تو» انتشارت آموت، «پس از تو» انتشارات آموت، «یک بعلاوه یک» انتشارات آموت، «ملت عشق» انتشارات ققنوس،«بیشعوری» انتشارات تیسا،«جزء از کل» انتشارات چشمه، « سادگی» انتشارات افق و «بهترین شکل ممکن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش ترین کتاب‌ ها در طرح پاییزه کتاب هستند.

طرح پاییزه کتاب از ۲۴ آبان ماه و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شد و تا ۲۴ آذرماه ادامه دارد. ۶۶۴ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور در طرح«پاییزه کتاب» مشارکت کرده‌اند که از این تعداد ۵۱۳ کتابفروشی از مرکز استان و ۱۵۱  کتابفروشی از شهرستان عضو طرح شده‌اند.

کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 29110 ساعت خبر : 4:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=29110
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات