آلبوم موسیقی آن روزها رونمایی و نقد می‌شود

آلبوم موسیقیِ آن روزها رونمایی و نقد می‌شود

آلبوم موسیقى «آن روز‌ها» با آهنگسازى احسان ذبیحى‌فر چهارشنبه ۱۵دى ساعت ١٧با حضور هنرمندان موسیقی و عوامل اجرایی این اثر در فرهنگ‌سرای ارسباران رونمایی و نقد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این برنامه محمدرضا فیاض (آهنگساز، پژوهشگر موسیقی و مدرس دانشگاه)، احسان امامى (نوازنده تار و مدرس دانشگاه) به معرفى و نقد و بررسى این آلبوم می‌پردازند.

اجرای زنده قطعه «آذر» از این آلبوم ساخته حمید قنبرى با همراهی سیاوش کامکار (تکنوازى سنتور) بخش دیگر این برنامه است.

آلبوم «آن روز‌ها» کاری از «گروه موسیقى مهتاب» به تازگى با صداى فریدون پوررضا، بهرام باجلان، مجتبى عسگرى و وحید تاج به همت مؤسسه فرهنگى- هنرى ماهوردر بازار موسیقی انتشار یافته است.

آلبوم موسیقیِ آن روزها رونمایی و نقد می‌شود

قطعات این آلبوم باهمراهی نوازندگان حمید قنبرى (سازهاى کوبه اى)، حامد افشارى (قیچک باس)، سیاوش کامکار (سنتور)، احسان امامى (تار و عود)، ترگل خلیقى (رباب)، على داورى (نى) و احسان ذبیحى فر (کمانچه وکمانچه آلتو) و ارسلان کامکار (عود) تنظیم شده است.

سولماز بدری، آرزو ابویی، سوگل بدری و حامی حقیقی گروه همخوانی اثر و ترنم کودکانه‌ کیان وطن‌دوست و مینو معظمى نیز در بخش‌هایی از آلبوم شنیده مى شود. حامی حقیقی نیز میکس و مسترینگ اثر را بر عهده حامى داشته است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکترشریعتی، سیدخندان، خ جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

آلبوم چندآهنگه (به انگلیسی: Extended play) (کوته‌نوشت: EP – ئی‌پی) معمولاً مینی آلبومی از قطعات موسیقی است که شامل چهار تا هفت قطعه موسیقی می‌شود که جمعاً چیزی بین ۲۵ تا ۸۰ دقیقه زمان دارند و معمولاً محتوی نسخه‌های مختلف یا ریمیکس‌هایی از یک یا چند آهنگ به خصوص هستند و به صورت رسمی در دو حالت CD یا دیجیتالی به فروش میرسند. تاریخچهٔ استفاده از این اصطلاح، به زمانی بر می‌گردد که موسیقی روی صفحات گرامافون عرضه می‌شد. این اصطلاح برای صفحات گرامافونی به کار می‌رفت که دارای بیش از یک آهنگ بودند، اما تعداد آهنگ‌های آن‌ها به حدی نمی‌رسید که بتوان به آن‌ها نام «آلبوم» کامل داد.

 

پایان پیام

کد خبر : 30797 ساعت خبر : 2:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30797
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات