برندگان جوایز گلدن گلوب

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اصغر فرهادی با فیلم فروشنده که از نامزدهای دریافت بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب بود موفق به دریافت این جایزه نشد.
جایزه بهترین فیلم خارجی به فیلم فرانسوی او ( Elle) ساخته پل ورهوفن رسید، همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن در بخش دراما را نیز بازیگر این فیلم ایزابل هوپرت به دست آورد. کیسی افلک برای بازی در فیلم منچستر بای د سی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در بخش دراما شد.

گفتنی است مجری این مراسم که بامداد امروز به وقت ایران در لس آنجلس برگزار شد، جیمی فلون، چهره مشهور تلویزیونی آمریکا بود.

در این مراسم مریل استریپ نیز جایزه سسیل بی دومیل را برای یک عمر دستاورد هنری دریافت کرد. او هنگام دریافت جایزه‌اش انتقادهای تندی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا کرد. او همچنین برای بازی در نقش فلورنس فاستر جنکینز نیز نامزد دریافت بهترین بازیگر شده بود. این سی‌امین باری بود که نامزد دریافت این جایزه می‌شد.

فیلم‌های عالم هپروت و مهتاب در هفتاد و چهارمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب به عنوان بهترین فیلم‌های موزیکال/کمدی و دراما معرفی شدند. عالم هپروت (لالا لند) که در هفت بخش نامزد بود موفق شد در هر هفت رشته برنده شود.دیمین شزل جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را در بخش موزیکال/کمدی برای عالم هپروت گرفت.
رایان گاسلینگ و اما استون، بازیگران این فیلم نیز برنده جایزه بهترین بازیگران نقش‌های اصلی مرد و زن در این بخش شدند.
اما در مقابل مهتاب (مونلایت) که در ۶ رشته نامزد بود، فقط توانست جایزه بهترین فیلم بخش دراما را به دست آورد.

پایان پیام

 

کد خبر : 31401 ساعت خبر : 8:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=31401
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات