زمستان بود، چهارمین نماینده لرستان در جشنواره تئاتر فجر

زمستان بود، چهارمین نماینده لرستان در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «زمستان بود» به نویسندگی و کارگردانی امین ابراهیمی، به سی و پنجمین جشنوارهٔ بین‌المللی تئا‌تر فجر راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی راه‌یابی نمایش «زمستان بود» به عنوان یکی دیگر از نمایدگان استان لرستان به جشنوارهٔ بین‌المللی تئا‌تر فجر در حالی روی می‌دهد که پیش و بر اساس اعلام دبیرخانهٔ این جشنواره نمایش‌های «چیدا» به کارگردانی احسان ملکی، «رویای یک شب نیمه تابستان» به کارگردانی مصطفی کوشکی و «روشان» به کارگردانی علی ‌پوراحمدیان نیز از لرستان به بخش‌های مختلف جشنواره راه یافته بودند.

زمستان بود، چهارمین نماینده لرستان در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «زمستان بود» داستان زندگی یک خانوادهٔ مهاجر کوهدشتی در تهران را روایت می‌کند که امین ابراهیمی، علی‌ پوراحمدیان، نسیم وفایی، فاطمه گرایی، فاطمه کرم‌پور و دانش دولتشاه در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این برای نخستین‌بار است که ۴ اثر نمایشی از هنرمندان لزستان در بخش‌های مختلف جشنوارهٔ بین‌المللی تئا‌تر فجر پذیرفته شده و به روی صحنه می‌رود.

استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۸۳۰۸ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.  نرخ بیکاری در لرستان با ۲۰٫۲ درصد بالاترین نرخ بیکاری در ایران است. این استان سیزدهمین استان کشور از نظر جمعیت می‌باشد و یکی از استان‌های پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود. خرم‌آباد مرکز استان است. طبق آمار سال ۱۳۸۵، خرم‌آباد بیستمین شهر بزرگ کشور است.

پایان پیام

کد خبر : 30936 ساعت خبر : 1:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30936
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات