طنز/ ارگانیک فاضلابی

طنز/ ارگانیک فاضلابی

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی:

به گزارش خبرنگار ما، استفاده از محصولات غذایی سالم و ارگانیک، یکی از دغدغه‌های این روزهای ما ایرانی‌ها است. ما که از دیرباز به استفاده از محصولات سالم و طبیعی عادت داریم، توانایی برقراری ارتباط با محصولات جدید و شیمیایی را نداریم. خبرنگار ما که نیم‌کیلو سبزی خریده بود، وقتی دید آن سبزی مزه‌ی شربت اکسپکتورانت می‌دهد، برآن شد تا گزارشی در مورد محصولات غذایی ارگانیک تهیه نماید.

سبزی‌فروشی که خبرنگار ما از او خرید کرده بود، به خبرنگار ما گفت: این سبزی‌ها بسیار سالم و ارگانیک هستند. ما آن‌ها را در زمین کشاورزی خود می‌کاریم و حسابی به فکر سلامت‌شان هستیم. شاید باورتان نشود اما کسی که به این سبزی‌ها آب می‌دهد، یک دکتر است. خبرنگار ما با تعجب گفت: این امکان ندارد. یک دکتر چرا باید بیاید و سبزی آب بدهد؟ سبزی‌فروش گفت: اگر باور نمی‌کنید امشب با هم برویم سر زمین. هر شب ساعت ۳، یک کامیون از بیمارستان بزرگ شهر می‌آید سر زمین من و کلی آب و کود را درون زمینم تخلیه می‌کند. بنده‌خداها پول هم نمی‌گیرند. خبرنگار ما که فهمیده بود چرا سبزی‌ها مزه‌ی شربت اکسپکتورانت می‌دهند، سبزی‌فروشی را ترک کرد.

طنز/ ارگانیک فاضلابی

یکی از مسؤلان در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: خداراشکر حتا یک محصولِ ناسالم و غیرارگانیک در کشور ما وجود ندارد. خبرنگارما با تعجب پرسید: پس چرا ما هم‌چنان شاهد سم‌پاشی‌های غیراصولی وغیراستاندارد هستیم؟ آقای مسؤل پاسخ داد: حالا یکی-دو تا پیسه به جایی برنمی‌خورد. شما هم سخت نگیرید. خبرنگار ما مجدداً پرسید: یعنی شما آبیاری مزارع با آب فاضلاب را هم تکذیب می‌کنید؟ آقای مسؤل پاسخ داد: خب همه‌ی محصولات که آب‌معدنی دوست ندارند. یکی-دو قطره که این حرف‌ها را ندارد. شما هم سخت نگیرید. خبرنگار ما پرسید: چرا خیلی‌ها از کود شیمیایی استفاده می‌کنند؟ آقای مسؤل در پاسخ گفت: ما مشکل تولیدکننده داریم. شما زحمت تولیدش را می‌کشید؟ یکی-دو گونی که ارزش این حرف‌ها را ندارد. شما هم سخت نگیرید.

یکی از فروشنده‌های محصولات غذایی، به خبرنگار ما گفت: تمام محصولات من برخلاف مغازه‌های دیگر، سالم و ارگانیک است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید عسل‌هایی که من می‌فروشم تازه و طبیعی است. خبرنگار ما پرسید: مگر عسل غیرطبیعی هم داریم؟ فروشنده پوزخندی زد و گفت: کجای کاری آقا؟ الآن عسل تولید می‌کنند بدون دخالت زنبور. من این‌جا تخم‌مرغ کاملاً ارگانیک و اصل می‌فروشم. خبرنگار ما با تعجب پرسید: مگر تخم‌مرغ غیرارگانیک هم داریم؟ فروشنده پاسخ داد: کجای کاری آقا؟ الآن تخم‌مرغ تولید می‌کنند بدون دخالت مرغ. البته مرغ‌ها به فرایند تولید نظارت کامل دارند، اما بی‌فایده است. من برخلاف مغازه‌های دیگر شیر طبیعی و ارگانیک گاو می‌فروشم. خبرنگار ما در کمال تعجب پرسید: مگر شیر غیرارگانیک هم داریم؟ مرد فروشنده پاسخ داد: کجای کاری آقا؟ الآن شیرگاو تولید می‌کنند بدون دخالت گاو. این‌قدر طبیعی درست می‌کنند که اگر به گاو نشانش بدهی، بگویی این شیر تولید کیست؟ می‌گوید: ما. خبرنگار ما هم که محو اطلاعات فروشنده شده بود یک کیلو گوجه‌ی سالم و ارگانیک از او خرید و اکنون بسیار خوشحال و راضی است.

گفتنی است خبرنگار ما، درون یکی از گوجه‌ها حلقه‌ی ازدواجش را پیدا کرد. حلقه‌ای که ۵ سال پیش از دستش درآمد و داخل سرویس بهداشتی افتاد.

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 30771 ساعت خبر : 1:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30771
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات