مسعود دلخواه از بازیگران تئاتر تست می‌گیرد

مسعود دلخواه از بازیگران تئاتر تست می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی  دکتر مسعود دلخواه؛ کارگردان، بازیگر و استاد دانشگاه جهت آماده سازی نمایش «مفیستو» از بازیگران و دانشجویان رشته بازیگری و موسیقی برای ۲۵ نقش و ۱۰ عضو گروه موسیقی و همسرایان تست می‌گیرد. این آزمون طی دو روز و در دو مرحله در روزهای پنجشنبه ۱۶ و شنبه ۱۸ دی ماه در مرکز تئاتر دانشگاهی مولوی برگزار خواهد شد.

در این فراخوان از بازیگران تئاتر، بویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته بازیگری، و همچنین علاقه‌مندان به همکاری در پشت صحنه، دعوت  شده جهت شرکت در این آزمون و مصاحبه، روز پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در سالن انتظار مرکز تئاتر مولوی واقع در خیابان ۱۶ آذر حضور به هم رسانند. لازم به ذکر است که در این پروژه هیچ گونه هزینه‌ای از دانشجویان و انتخاب شدگان جهت اجرای نمایش دریافت نمی‌شود، و آزمون انتخاب بازیگران و عوامل کاملا رایگان است.

مسعود دلخواه از بازیگران تئاتر تست می‌گیرد

همچنین بازیگران می‌بایست در مرحله اول یک مونولوگ به دلخواه از آثار مدرن را جهت ارائه، آماده کنند و یا از مونولوگی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود، استفاده نمایند. (بازیگران نوازنده، در صورت امکان ساز خود را همراه بیاورند.) شایان ذکر است، داشتن سابقه ی اجرای عمومی حرفه ای، دانشجویی یا آماتور در زمینه ی بازیگری تئاتر، شرط اصلی شرکت در این آزمون است.

نمایش “مفیستو” اثر آرین منوشکین، با ترجمه ناصر حسینی مهر به کارگردانی مسعود دلخواه، در بهار ۱۳۹۶ در سالن اصلی تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد رفت.

پایان پیام

کد خبر : 30832 ساعت خبر : 0:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30832
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات