آیین آغاز فجر۳۵ به روایت کارگردان مراسم

مدیر هنری و کارگردان مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر درباره جزئیات مراسم افتتاحیه توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، مجید برزگر مدیر هنری و کارگردان مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره فجر به منزله شروعِ رسمی جشنواره و زنگ آغاز این رویداد فرهنگی بوده و باید ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد.
وی گفت: شرایط به وجود آمده و حادثه ساختمان پلاسکو که مردم و هنرمندان را متاثر از این حادثه کرده است، باعث یک سری تغییرات در افتتاحیه جشنواره فجر شده است. این تغییرات در شکل اجرا و چیدمان برنامه‌ها خواهد بود.
کارگردان مراسم افتتاحیه جشنواره سی و پنجم فجر اظهار کرد: دستور کار افتتاحیه جشنواره فجر همانند سال‌های گذشته در چند بخش تعریف می‌شود. سخنرانی و میزبانی مدیران جشنواره یعنی ریاست سازمان سینمایی و دبیر جشنواره،  آیین بزرگداشت سینماگران و اهدای جوایز بخش اقلام تبلیغی سینمای ایران . تلاش خواهیم کرد به شکل ساده و حرفه‌ای برگزار می‌شود. اجرای این سه بخش آغاز جشنواره امسال خواهد بود.
برزگر افزود: یکی از بخش‌های افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ابراز همدردی جشنواره و جامعه سینمایی با قربانیان و بازماندگان شهدای آتش‌نشان و خانواده این عزیزان خواهد بود.
در طول مراسم کلیپ‌ها و ویدئوهایی با موضوعات افتتاحیه هم پخش خواهد شد همچنین فیلمِ معرفی اعضای هیات انتخاب و هیات داوران جشنواره، نامزدهای بخش اقلام تبلیغی و چهار فیلم بزرگداشت سینماگران منتخب امسال یعنی آقایان غلامرضا موسوی، فرهاد توحیدی،محمد کاسبی و تورج منصوری از جمله فیلم‌هایی هستند که در مراسم امسال پخش می شوند. تلاش می کنیم افتتاحیه‌ای ساده و در شأن سینمای ایران اجرا کنیم.
مدیر هنری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پایان اشاره کرد: طرح و نشان‌هایی در پوستر،کتاب، کاتالوگ، اقلام تبلیغاتی جشنواره و  دکور افتتاحیه به صورت یکسان و مشترک وجود دارد. سعی کردیم از عناصر ساده سینمایی استفاده کنیم.دکور افتتاحیه ترکیبی از ال.‌ای.‌دی و ویدئوگرافیک و دکور ساخته شده خواهد بود و اجرای مراسم را هم احسان کرمی بر عهده دارد.
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه به دبیری محمد حیدری برگزار می‌شود. اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس قابل مشاهده است.

#فجر۳۵

پایان پیام

کد خبر : 33488 ساعت خبر : 6:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33488
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات