برگزیدگان نخستین جشنواره صنایع دستی فجر

نخستین جشنواره صنایع دستی فجر که از ۱۱ الی ۱۵ بهمن به مدت ۵ روز در خانه هنرمندان ایران: گالری پاییز و میرمیران در حال برگزاری است از هنرمندان برگزیده خود در هشت رشته تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مراسم تقدیر از هنرمندان نخستین جشنواره صنایع دستی فجر، با حضور زهرا احمدی پور، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهمن نامورمطلق، معاون صنایع دستی کشور و هنرمندان در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این مراسم از بابک خویی در رشته مشبک فلز از اصفهان بهنام محمدی کشکولی از اصفهان در رشیه گلیم بافی سیده فاطمه خادمیان در رودوزی سنتی از سمنان بهزاد اژدری در سفال و سرامیک از تهران مهصومه رضازاده از آذربایجان شرقی در رشته سرامیک مجید فتاحی از اصفهان در میناکاری مسعود شهریاری در منبت نازک کاری از فارس میترا بیباکیان از گلستان در جاجیم بافی و کبری بادیاب در خاتم کاری از استان البرز به عنوان هنرمندان برتر و دارای نشان مرغوبیت کالا تقدیر شد.

همچنین از بهرام طاهریان، حمید کاظم نیا، محسن توحیدی، معصومه رضازاده، آزاده نبی زاده، یاسر یامی، حسین تنکابنی و علی اصغر خاکسار نیز که در دو بخش نگاه نو و سنتی نخستین جشنواره صنایع دستی فجر شرکت کرده بودند به نمایندگی از کلیه هنرمندان صنایع دستی تقدیر شد.

پایان پیام

کد خبر : 34026 ساعت خبر : 0:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34026
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات