دهمین کتاب پوریا عالمی منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پوریا عالمی درباره کتاب «اکون‌آبادی‌ها» نوشته است:

«این بچه‌ی ما هم به دنیا آمد! فکر کنم بچه‌ی دهمم است؛ یعنی کتاب دهم! اما واقعا اندازه ده تا بچه کار برده و جا گرفته بود توی ذهنم. برعکس بچه‌های دیگر که نه‌ماه طول می‌کشد ایشان چندسال طول کشید تا به دنیا بیاید! اسم این بچه را گذاشتم اکون‌آبادی‌ها. اگر خواستید روی بچه‌های شما هم می‌توانم اسم به این قشنگی بگذارم!
حالا هم ممنون می‌شوم خبر انتشار این نورسیده را به دوستان‌تان بدهید. این کتاب هنوز از تنور چاپ درنیامده و چند روزی کار دارد. ناشر قصد دارد آن را هر جا که شما دوست دارید تقدیم‌تان کند یا به هر نشانی که دوست دارید به نام شما ارسال کند.
امیدوارم شما هم این کتاب را دوست داشته باشید. داستانش به شما می‌گوید کار اقتصاد دنیا واقعا چطور به اینجا کشید؟
توی اکون‌آباد، دست طبیعت کاری کرده که همه تک‌محصولی بودند و نسل در نسل در خانه‌باغ‌هایشان تنها یک محصول تولید می‌کردند و فقط و فقط هم از همان می‌خوردند. مثلا سیب‌محور و موزمحور و بادمجان‌محور و هلومحور و… فقط محصول خودشان را می‌خوردند. تا این که یک روز دست بر قضا یک‌نفر در اکون‌آباد مال یکی دیگر را می‌خورد و بخور بخور شروع می‌شود.
سنگ بنای بیشتر تئوری‌های اقتصادی و… در اکون‌آباد گذاشته می‌شود و کلی هم میانبرهای توسعه و پیشرفت را اکون‌آبادی‌ها برای اولین بار تجربه می‌کنند. حتما باورتان نمی‌شود که گلدکوئست، شرکت‌های هرمی، پول، بانک، اختلاس، کوپن و… حتا روشنفکری هم محصول اکون‌آبادی‌هاست.
امیدوارم این داستان را بخوانید و کیف کنید و لذت ببرید.
اگر هم کتاب را دوست داشتید به دوستان‌تان هم بگویید که دوست داشته باشند!
ارادتمند
پوریا عالمی»

گاندو ناشر این کتاب در فراخوانی از مخاطبان خواسته است اولین خواننده داستان طنز اکون‌آبادی‌ها -نوشته پوریا عالمی- باشند:

نام، نشانی و شماره‌تان را به ٠٩١٠٠۴٨۴۴٨١ تلگرام یا پیامک کنید یا به info@gandopub.ir ایمیل بفرستید و کتاب را با امضا نویسنده، به نام خودتان تحویل بگیرید.

پایان پیام

 

کد خبر : 34736 ساعت خبر : 0:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34736
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات