لزوم برندسازی برای گردشگری سلامت

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به موفقیت دست اندرکاران گردشگری سلامت ایران در برندسازی گفت: باید برای شناساندن گردشگری سلامت تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مرتضی رحمانی موحد درپنل بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها در سرمایه‌گذاری توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شده بود، با بیان اینکه سه موضوع اصلی گردشگری سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: برای ایجاد انگیزه حضور فعالان حوزه و اجرایی شدن فعالیت‌های آن باید زیرساخت‌های گردشگری سلامت فراهم شود.

وی افزود: بازاریابی هم موضوع موثر دیگری برای توسعه گردشگری سلامت است که باید در کشورهای هدف این نوع از گردشگری نیازها و گرایش‌های افراد شناسایی شود و نوع و چگونگی خدمات بر اساس آن برنامه‌ریزی شود.

معاون گردشگری با تاکید بر نقش کیفیت خدمات در توسعه گردشگری کشور، اظهار کرد: خدمات با کیفیت در انواع گردشگری بسیار موثر است اما در گردشگری سلامت به دلیل حساسیت‌های موجود تاثیر بیشتری دارد چراکه خدمات پزشکی با جان و سلامت افراد درگیری مستقیم دارد؛ بنابراین برای جذب پایدار گردشگران در حوزه سلامت باید مسئولیت‌پذیر باشیم و خدمات با کیفیت ارائه دهیم.

رحمانی موحد در ادامه تصریح کرد: در حوزه پزشکی و سلامت ایران دارای برند است و باید برای برند سازی گردشگری سلامت هم تلاش کنیم.
وی درپایان ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده از مرحله تدوین مقررات و اقدامات زیرساختی در این زمینه گذر کرده و به جزییات و امور جانبی آن بپردازیم.

پایان پیام

 

کد خبر : 34827 ساعت خبر : 0:24 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34827
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات