مراسم رونمایی از ۱۲ مجموعه داستان برنده جایزه ا.هنری

مراسم رونمایی از ۱۲ مجموعه داستان برنده جایزه اُ.هنری با حضور مترجمان آثار در فرهنگسرای اندیشه رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مظفر شجاعی در گفت‌وگو با اینا، اظهار کرد: جایزه ادبی اُ.هنری هر ساله به بهترین داستان‌های کوتاه منتشر شده در مجلات انگلیسی‌زبان اهدا می‌شود و دارای هیات داوران بسیار قوی و معتبری است به همین دلیل در انتشارات کتاب نیستان تصمیم بر آن شد تا در یک پروژه چند ساله آثار برگزیده این جایزه را ترجمه و منتشر کنیم.

وی ادامه داد: تا به امروز ۹۰ مجموعه داستان به‌عنوان آثار برگزیده معرفی شده‌اند که ما در گام نخست ۱۲ عنوان آن‌را رونمایی خواهیم کرد. تا به امروز تمامی این کتاب‌ها زیر نظر علی فامیان، سرویراستار مجموعه منتشر شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

مدیر روبط عمومی انتشارات کتاب نیستان در توضیح مراسم رونمایی گفت:‌ مراسم رونمایی از این ۱۲ عنوان از ساعت تا روز سه‌شنبه ( بهمن‌ماه) و با حضور شیوا مقانلو، اسدالله امرایی، علی فامیان، مترجمان و علاقه‌مندان ادبیات در فرهنگسرای اندیشه رونمایی خواهد شد.

وی افزود:مجموعه داستان «هم‌سرایان خیابان کینگزلی»، «سرگذشت دختران» و «یک سرباز ساده ملکه»  با ترجمه شیما الهی، «آخرین روز عجیب در لس‌آنجلس»، «دوران طلایی دل‌شکستگی»، «نقشه‌هایت را بسوزان»، «بعضی زن‌ها»، «سرزمین پدری» و «زنبق‌های دهه هشتاد» با ترجمه لیدا طرزی، «آوار سرنوشت» و «تماس»  با ترجمه علی فامیان و مجموعه داستان «زنی که با من در یک خانه زندگی می‌کرد» با ترجمه زهرا سلیمی، عناوین این ۱۲ کتاب است.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌تواند در زمان یاد شده به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند.

پایان پیام

 

کد خبر : 35384 ساعت خبر : 4:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35384
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات