نظم حاکم بر کاخ مردمی جشنواره را مردم به‌ وجود آوردند

نظم حاکم بر کاخ مردمی جشنواره را مردم به‌ وجود آوردند

مدیر کاخ مردمی جشنواره گفت: مردم بر شکل‌گیری نظم حاکم بر کاخ مردمی، اصلی‌ترین عامل هستند و این نظم تا حد زیادی مدیون خود مردم است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مجید مظفری، بر نظم حاکم بر پردیس ملت به عنوان کاخ مردمی جشنواره تأکید و بیان کرد:  دو سال است که پردیس ملت کاخ مردمی است و هنرمندان و مردم از وضعیت نمایش فیلم‌ها و نظم حاکم راضی هستند البته که بر شکل‌گیری نظم حاکم بر کاخ مردمی، مردم اصلی‌ترین عامل هستند و این نظم تا حد زیادی مدیون خود مردم است.

وی ادامه داد: امسال نحوه برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که هنرمندان و عوامل فیلم پیش از نمایش، روی صحنه می‌آیند و عکاسان از آنها عکس می‌گیرند، سپس از آنها پذیرایی می‌کنیم.

مدیر کاخ مردمی جشنواره با اشاره به کمبود جای پارک برای خودروها در پردیس ملت که یکی از مشکلات اجرایی جشنواره در روزهای شلوغ است، افزود: قبلا اطلاع‌رسانی شده بود که مردم در روزهای جشنواره با خودروهای تک‌سرنشین به پردیس ملت نیایند و هنرمندان هم از سرویس‌های ویژه‌ای که برایشان در نظر گرفتیم، استفاده کنند.

وی افزود: اگر این دو سال مشکلی پیش نیامده است و فیلم‌ها سر ساعت اکران می‌شوند، به علت این است که مردم همراهی و رعایت کرده‌اند و سر ساعت برای دیدن فیلم‌هایی که انتخاب کرده‌اند، می‌‌آیند.

نظم حاکم بر کاخ مردمی جشنواره را مردم به‌ وجود آوردند

مظفری در بخش دیگری از صحبت‌هایش سالن‌های یک و دو پردیس ملت را به عنوان سالن‌هایی معرفی کرد که عوامل در کنار مردم به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند.  وی ادامه داد: این دو سالن را در اختیار عوامل قرار دادیم تا در کنار مردم بنشینند و فیلم‌ها را تماشا کنند و با آنها گپ و گفتی داشته باشند. به هر تهیه‌کننده هم پنجاه بلیت دادیم که در اختیار میهمانان و عوامل قرار دهند اما برخی از آنها متأسفانه بلیت‌ها را تنها به میهمانان‌شان داده‌اند و با خود فکر کرده‌اند که عوامل‌شان شناخته شده‌اند و دیگر نیازی به بلیت ندارند. اینگونه کارها تا حدی نظم صندلی‌ها به هم می‌ریزید.

وی در پایان از عوامل اجرایی در پردیس ملت تشکر و اضافه کرد: از آنجا که سال گذشته، تجربه اول بود که پردیس ملت به عنوان کاخ مردمی جشنواره معرفی شد، مشکلاتی هم وجود داشت، اما امسال خوشبختانه خانم نوبخت و آقای رمضانی کمک‌های زیادی کرده‌اند. بچه‌های پردیس ملت هم با ما دست به دست داده‌اند، تا جشنواره به بهترین نحو اجرا شود. من که هنوز از جشنواره خسته نشده‌ام و همه عوامل با جان و دل تا پاسی از شب اینجا کار می‌کنند که به آنها خسته نباشید می‌گویم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

#فجر۳۵

پایان پیام

کد خبر : 34396 ساعت خبر : 0:14 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34396
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات