«نقل نقل» با حضور بلبل

روح‌الله احمدی متخلص به «بلبل»، شاعر و طنزپرداز مهمان محفل ادبی طنز «نَقل نُقل» با اجرای مهدی فرج‌الهی در مجتمع فرهنگی هنری نور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محفل ادبی «نَقل نُقل» با اجرای مهدی فرج‌الهی و با حضور روح‌الله احمدی متخلص به «بلبل» روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود و با برنامه‌هایی مانند نمایش کلیپ طنز، موسیقی، شعرخوانی طنز و… همراه خواهد بود.

از جمله اهداف برپایی این محفل طنز می‌توان به آشنایی جوانان علاقه‌مند به شعر و ادبیات طنز فارسی با اصول و ساختار این نوع متون، پرداختن به مشکلات اجتماعی با نگرش و بیان متفاوت، ایجاد نشاط و شادابی در خانواده‌ها و اهالی ادب و هنر و همچنین تقویت مهارت شاد زیستن اشاره کرد.

مجتمع فرهنگی هنری نور با برگزاری ماهانه این محافل ادبی با حضور استادان مجرب و طنزپردازان بزرگ کشور به کشف استعدادهای جدید در این حوزه و هموار کردن مسیر رشد و ارتقای علاقه‌مندان به این رشته ادبی می‌پردازد.

روح‌الله احمدی، مهمان نهمین محفل «نَقل نُقل»، نویسنده، طنزپرداز و مجری صدا و سیماست. وی نویسندگی، اجرا و برنامه‌سازی را در سیمای جمهوری اسلامی و شبکه‌های رادیویی جوان، ورزش، صبا، فرهنگ و ایران تجربه کرده است. همچنین همکاری با نشریات مختلفی همچون رشد جوان و نوجوان، ماهنامه سپیده دانایی و روزنامه وقایع تهرانیه در کارنامه احمدی به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای حضور در این محفل ادبی می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.

پایان پیام

کد خبر : 34495 ساعت خبر : 5:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34495
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات