نیوش در نیاوران

کنسرت گروه موسیقی نیوش به خوانندگی و نوازندگی سه تار الکتریک سروش قهرمانلو شنبه ١۶ بهمن‌ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اعضای گروه موسیقی نیوش در این برنامه قطعاتی از اولین آلبوم موسیقی خود با عنوان ” کینه” را که در زمستان ٩۴ روانه بازار کردند، با تنظیمی متفاوت در کنار چند قطعه جدید برای علاقه‌مندان به موسیقی اجرا می‌کنند.

گروه موسیقی نیوش از سال ٨٨ فعالیت‌های حرفه‌ای خود را آغاز نمود . این گروه تلاش می کند تا با ارائه بیانی نو و استفاده از ریتم‌های کمتر استفاده شده و تجربه رنگ‌بندی‌های مختلف در سازبندی ارکستر و همچنین با بکارگیری ساز‌های ایرانی و الکترونیک تلفیقی میان موسیقی ایرانی با موسیقی راک ایجاد کند. نیوش در ساخت آثار ش در کنار اشعار مولانا از شعر شاعران معاصر همچون عماد خراسانی ، گروس عبدالملکیان ،حافظ ایمانی و… استفاده کرده است.

گفتنی است آرش قهرمانلو (خطاط و سرپرست گروه) ، سروش قهرمانلو (خواننده و نوازنده سه‌تار و سه‌تار افکت) ، کیکاووس مختاری (رهبر ارکستر ، تنظیم‌کننده ، نوازنده پیانو و سینتی سایزر) ، اعضای اصلی گروه موسیقی نیوش را شکیل می‌دهند و دیگر سازها با نوازندگی اعضای میهمان اجرا خواهد شد . علاقمندان جهت تهیه بلیط این برنامه می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

پایان پیام

کد خبر : 33336 ساعت خبر : 4:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33336
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات