بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال‌و‌بختیاری از آمادگی و شروع اجرای برنامه‌های نوروزی توسط این دستگاه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی محور برنامه‌های این اداره کل را تنویر افکار عمونی و آموزش‌های زیست محیطی عنوان کرد و افزود: استفاده از سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی و تشکل‌های مردمی و محلی جهت اطلاع‌رسانی و افزایش دانش و آگاهی مردم  گردشگران در این ایام می‌تواند حفاظت محیط زیست را در رسیدن به اهداف و رسالت خود بطور بسیار چشمگیری یاری کند.

وی اطلاع رسانی از طریق رادیو تلویزیون، جراید و فضای مجازی را بسیار موثر دانست و اظهار داشت: در این ایام در حد بضاعت جهت معرفی جاذبه‌های طبیعی استان اقدام خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، بازدید از موزه تاریخ طبیعی را در ایام نوروز رایگان اعلام کرد و اذعان کرد: از آنجاییکه این موزه در یکی از اصلی ترین مبادی ورودی استان از سمت اصفهان قرار دارد، می‌تواند بعنوان یکی از اولین اهداف در لیست گردش‌گران نوروزی قرارگیرد.

شهرام احمدی از آمادگی مسئولین حفاظت محیط زیست برای پاسخگویی به مردم در راستای مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه محیط زیست استان خبر داد و تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۵۴۰ ، تلفن ۰۳۸۳۲۲۲۳۵۷۲ و ادارات و پاسگاه‌های محیط زیست در شهرستانها و مناطق تحت مدیریت استان در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت نظرات و گزارشات مردم در ارتباط با مسائل زیست محیطی هستند.

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی

وی از تدوین برنامه‌هایی در راستای تشویق خانواده‌ها به گرفتن عکس درطبیعت و حفظ محیط‌های طبیعی سخن گفت و اظهار کرد: مسابقاتی در رده کودک و نوجوان، جهت نوشتن داستان، انشاء و مقاله، کشیدن نقاشی و عکاسی درنظر گرفته شده که در این ایام برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری برنامه‌های پاکسازی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌ها و صنایع دوستدار محیط زیست و جوامع محلی را از اواخر اسفندماه تا روز انس با طبیعت اشاره کرد و گفت: افزایش ضریب حفاظتی در مناطق تحت مدیریت یکی دیگر از برنامه‌های نوروزی این اداره کل است.

وی افزایش گشت‌های سیار، استفاده از کلیه نیروها و امکانات در این جهت را ضروری خواند و افزود: در رابط با واحدهای تجاری و صنعتی که احتمال آلایندگی آنها وجود دارد، کارشناسان این دستگاه مرتبا اقدام به پایش،و نظارت خواهند کرد.

احمدی ابراز امیدواری کرد که با پشتوانه غنی فرهنگی و دینی دستیابی به نوروزی همراه با حفظ محیط زیست دستیافتنی است.

پایان پیام

 

کد خبر : 38014 ساعت خبر : 2:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38014
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات