رونمایی از کتاب محیط زیست همدان با حضور ابتکار

رونمایی از کتاب محیط زیست همدان با حضور ابتکار

در سومین روز برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از در غرفه اداره کل محیط زیست استان همدان از کتاب ترنم حیات با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کتاب ترنم حیات به منظور آشنایی با مناطق حفاظت‌شده و شکار ممنوع استان همدان توسط روابط عمومی اداره کل محیط زیست این استان منتشر شده است.

کتاب ترنم حیات، کتابی مصور است که برای اولین بار در استان همدان به منظور معرفی کامل و جامع گونه‌های جانوری و گیاهی چاپ شده است.

کتاب استان همدان با مشارکت ۱۴ عکاس تدوین شده و به شهید محیط‌بان همدان شهید عبدالله یاری و تمام شهیدان محیط‌بان کشور تقدیم شده است.

کتاب ترنم حیات به عنوان یک کتاب مصور، نماد گیاهی  و جانوری استان همدان را که گون پنبه‌ای و قوچ ارمنی است معرفی کرده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار «اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ششم تا نهم اسفند و با حضور شرکت‌های خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، انگلستان، هلند، ایتالیا، دانمارک، چین، سوئد، فنلاند، نیوزلند، فرانسه، ژاپن، روسیه، نروژ، روسیه و اتریش برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 36586 ساعت خبر : 1:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36586
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات