طنز/شش کار که با بچه نباید کرد

طنز/شش کار که با بچه نباید کرد

پایگاه خبری گلونی، عطیه عسکری: در آستانه سال جدید و زیادشدن دیدوبازدیدها چند نکته رو خدمت‌تان عرض می‌کنم که به نظرم آداب مواجه شدن با خانواده‌های بچه‌دار است.

طنز/شش کار که با بچه نباید کرد

 یک: در مورد چاقی، لاغری، ریزی، درشتی، دیر راه افتادن، زود دندان درآوردن، زمان نشستن، نحوه غذا خوردن، شیرخوردن، خوابیدن، پوشک‌شدن و هر چیزی از این دست که مربوط به رشد بچه‌ها است اظهار نظر نکنید.

دو: در رابطه والدین و بچه‌ها وارد نشوید.

سه: کلاس‌های آموزشی را تعطیل کنید و برای پدر و مادر تعیین تکلیف نکنید.

چهار: بچه‌ها را مجبور نکنید شما را ببوسند و از هیچ وسیله‌ای برای تشویق به این کار استفاده نکنید.

پنج: دست و سر بچه ها رو ببوسید نه گونه هاشون رو.مخصوصا نوزادان رو.

شش: برای عکس گرفتن از بچه‌ها حتما از پدر و مادرشان اجازه بگیرید. این حق آنهاست که نخواهند از بچه‌شان در وضعیت‌های مختلف آرشیو عکس داشته باشید.

و در نهایت اگر واقعا نیت دلسوزی دارید و به نظرتان نکته‌ای هست که اگر گوشزد نکنید، ممکن است عذاب وجدان بگیرید با رعایت تمام جوانب و ادبیات مناسب به پدر و مادرش بگویید.

البته این موارد برای کسانی است که دوست دارند دیدارهایشان به دور از تنش تازه شود، در غیر این‌صورت اگر قصد رنجش و آزار دارید می‌توانید همه موارد بالا را موبه‌مو به عکس انجام بدهید و بلافاصله به یک روان درمانگر مراجعه کنید.

پی‌نوشت مهم: الحمدلله اطرافیان فهیمی دارم و شخصاً همه این موارد را تجربه نکردم. تجربه مادران بسیاری را با شما به اشتراک گذاشتم.

پایان پیام

کد خبر : 37143 ساعت خبر : 0:12 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=37143
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات