فراخوان اولین جشنواره ترافیک و گرافیک منتشر شد

اولین جشنواره ترافیک و گرافیک با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرافیکی در زمینه خلق آثار با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هنرمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا ۱۸ اسفندماه با مراجعه به سایت موسسه فرهنگی و هنری سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

اولین جشنواره ترافیک و گرافیک باهدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرافیکی در زمینه خلق آثار با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان حمل و نقل و ترافیک  برگزار می‌شود.

موضوعات این جشنواره در رابطه با نقش شهروندان در افزایش ایمنی عبور و مرور، نقش شهروندان در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است و هنرمندان می توانند تا ۱۸ اسفندماه آثار خود را ارسال کنند.

جوایز این جشنواره نیز بدین شرح است:
نفر اوّل: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر دوم: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر سوم: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر چهارم تا دهم: دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ریال و نفر یازدهم تا بیستم: دیپلم افتخار و مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ریال

گفتنی است مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۵است.

پایان پیام

کد خبر : 36631 ساعت خبر : 0:27 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36631
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات