مرد مقابل در نگارستان شهر

مرد مقابل در نگارستان شهر

چهارمین جلسه نمایشنامه‌خوانی شنبه‌های نمایشی تهران، به اجرای نمایشنامه مرد مقابل، نوشته هاله مشتاقی‌نیا و کارگردانی نازنین مهیمنی اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایشنامه‌خوانی مرد مقابل به کارگردانی نازنین مهیمنی و با بازی شهیندخت نجف زاده، رضا عمرانی، بهرام ابراهیمی، رویا فلاحی، نورالدین جوادیان، رها مقدم که راوی آن نیز سعید اسلام‌زاده است روز شنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۹:۳۰ در محل نگارستان شهر واقع در بوستان گفتگو اجرا می شود.

مرد مقابل در نگارستان شهر

نگارستان شهر واقع در کوی نصر، بوستان گفتگو، شنبه‌های هر هفته میزبان علاقه‌مندان هنرهای نمایشی خواهد بود.

ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با هدف ترویج فرهنگ گفتگو، تعامل و نیز ارتباط رسانه‌ای در سال ۱۳۹۴، مجموعه‌ای تحت عنوان «نگارستان شهر» ایجاد کرد. این مجموعه که در بوستان گفتگو واقع گردیده؛ با دعوت از صاحب‌نظران، کانونی شده است برای ارتقاء سواد رسانه‌ای شهروندان با ادبیات ارتباطی و رویکردهای فرهنگی وهنری، هم‌چنین محفلی برای خبرنگاران و عکاسان است که در آن به بررسی و تبادل‌نظر در موضوعات مختلف پرداخته و اخبار و رویدادهای جدید را با هم به اشتراک می‌گذارند. استفاده از فضای این مجموعه برای چند برنامه تلویزیونی، سبب شده تا تعامل و ارتباطات رسانه‌ای با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شکل گیرد. ساختمان نگارستان شهر را می‌توان به شکل زیر ترسیم نمود:
طبقه اول: سالن اجتماعات که در آن فعالیت‌های چون برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه‌ رسانه‌ای، فرهنگی و هنری، برگزاری آیین بزرگداشت مفاخر و اساتید، نشست‌های موضوعی و رونمایی کتاب انجام می‌گیرد.
طبقه هم‌کف: ‌فضایی است برای برگزاری نمایشگاه‌ و گالری که شهروندان می‌توانند آثار خود را در معرض دید تماشاچیان قرار دهند.
طبقه زیرین: حوضخانه نامگذاری شده و برای بهره‌گیری اساتید و هنرمندان از اتاق‌های فکر و برگزاری نشست‌های تخصصی می‌باشد.
سالن آمفی تئاتر روباز: با ظرفیت ۱۰۰۰نفر برای برگزاری جشن‌ها، برنامه‌ها و همایش‌ها

پایان پیام

کد خبر : 36745 ساعت خبر : 0:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36745
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات