اولین نمایشگاه کسب و کارهای موفق مجازی
اولین نمایشگاه کسب و کارهای موفق مجازی
به گزارش پایگاه خبری گلونی، اولین نمایشگاه کسب و کارهای موفق مجازی، از سوی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان و با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ برپا میشود.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس icwrfair.usc.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۸۸۸۹۱۶۷۶ تماس حاصل کنند.
تاریخ نمایشگاهها با تاریخ بازرگانی و داد و ستد بشر در پیوند است. بازارهای مکاره از ۶۰۰۰ سال پیش وجود داشتهاست. فنیقیها به عنوان بزرگترین بازرگانان زمان خود نخستین نمایشگاهها را در ۲۸۰۰ سال پیش از میلاد برپا کردند. فنیقیها کالاهای جورواجور خود را با کشتی به سرزمینهای دیگر میبرند و در آنجا به نمایش میگذاشتند. با دگرگونیهای دوران نوزایی و انقلاب صنعتی نیز رفته رفته نمایشگاهها بهتر و بهتر برگزار شدند و به گونه رویدادهای فصلی، محلی، منطقهای و جهانی خودنمایی کرد. در سال ۱۸۳۰ نمایشگاه جهانی در شهر پاریس برگزار شد که از کشورهای مختلف چهار گوشه جهان در آن شرکت کردند و در این نمایشگاه مهندس ایفل باپرچ (برج ایفل) را در میانه نمایشگاه برای نمایش قدرت و پیشرفت صنعتی فرانسه به جهانیان معرفی کرد.
اولین نمایشگاه کسب و کارهای موفق مجازی
در سال ۱۸۷۹ میلادی در شهر سیدنی استرالیا و در سال ۱۸۸۰ میلادی در شهر ملبورن نمایشگاه جهانی برپا شد. در آن زمان از عمر شهر ملبورن فقط پنجاه سال گذشته بود. از این دو نمایشگاه ۴ میلیون نفر دیدن کردند که برای کشور جوانی مانند استرالیا رقمی بسیار موفقیتآمیز بود. در سالهای دیگر نمایشگاههای متعدد دیگری نیز بر پا شدند که از جمله آنان میتوان به نمایشگاه جهانی در کشور آمریکا، انگلیس، ژاپن و غیره … اشاره کرد.
نمایشگاه جایگاهی است که در آن ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان میتوانند با کنشهای سازمان یافته و هماهنگ به داد و ستد کالاها، خدمات و اطلاعات بپردازند. نمایشگاه جایی است که عرضهکنندگان و بازدیدکنندگان با هم روبرو میشوند. نمایشگاه جایگاه شناساندن یک ایده نوین یا جای داد و ستد اطلاعات، نوآوریها، نوآفرینیها و اختراع هاست.
پایان پیام
کد خبر : 39419 ساعت خبر : 12:24 ب.ظ