به دام افتادن شکارچیان کل و بز در پلدختر

به دام افتادن شکارچیان کل و بز در پلدختر

فتحی بیرانوند مدیر کل محیط زیست استان لرستان از دستگیری شکارچیان سابقه دار در منطقه تنگ لیلم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی فتحی بیرانوند مدیر کل محیط زیست لرستان روز گذشته در پی گشت و کنترل و جلوگیری از تخلفات شکار و صید غیر مجاز، ماموران اجرایی محیط زیست پلدختر در منطقه تنگ لیلم پس از گمانه زنی از وجود شکارچی در منطقه بعد از ساعتها کمین با شنیدن صدای شلیک گلوله  به یقین رسیدن که در منطقه شکارچی وجود دارد و پس از ساعت‌ها تعقیب و گریز موفق شدند ساعت ۲۴ همانروزشکارچیان را دستگیرکنند.

بعد دستگیری از آنان لاشه یک رأس کل به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز (کلاشینکف و تک لول)و مقداری فشنگ ضبط گردید. که با هماهنگی مراجع قضایی تحویل مقامات انتظامی محل گردیدند.

به دام افتادن شکارچیان کل و بز در پلدختر

وی در ادامه افزود: این شکارچیان بی‌رحم که فجیع‌ترین عمل جرم را مرتکب شده‌اند از افراد سابقه‌دار منطقه که در چند وقت اخیر هم اقدام به شکار بز کوهی نموده بودند که با همت و تلاش نیروهای اجرایی محیط زیست پلدختر در دام قانون گرفتار شدند و انتظار داریم که اشد مجازات برای این شکارچیان بی رحم در نظر گرفته شود تا درس عبرتی شود برای دیگر شکارچیان.

وی یاد آور شد از طبیعت دوستان عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با شماره ۱۵۴۰ تماس حاصل فرمایید.

پل دختر سازه‌ای متعلق به دوره ساسانیان است. این پل تاریخی در ورودی شمالی شهر است. هم‌اکنون تنها یک دهانه از طاق‌های آن برجا مانده و جاده شماره ۳۷ از زیر آن عبور می‌کند. این پل بی تردید در مسیر ارتباطی بین شهرهای شاپورخواست و جندی شاپور قرار داشته و از اهمیت راهبردی برخوردار بوده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 39834 ساعت خبر : 12:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39834
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات