طنز/آریایی نیستی اگر کاندید شورای شهر نشوی

طنز/آریایی نیستی اگر کاندید شورای شهر نشوی

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: راستش من منتظر مهمان‌های عیدمان بودم و دیدم یک وقت اضافه دارم. پس لیست کاندیدهای انتخابات شورای شهر را گوگل کردم. اسم‌ها را که دیدم دو عدد شاخ بزطور، روی سرم درآمد که البته امیدوارم بعداً بهداد سلیمی، حسین رضازاده، علیرضا دبیر، هادی ساعی، حسن رنگرز، علیرضا فغانی و… (نه اشتباه نکنید. این افراد قرار نیست به عنوان کمیته ورزشی به مسابقات جهانی، اعزام شوند. بلکه قرار است روی صندلی‌های شورای شهر بنشینند.) بله داشتم می‌گفتم امیدوارم این افراد بتوانند شاخ‌های ما را بشکنند. البته نمی‌دانم این شاخ شکستن به قول فرنگی‌ها از چه زمانی یک کردیت محسوب شده ولی خب فضولی‌اش هم به ما نیامده. لابد ورزشکاران، دلاوران و نام آوران فکر کردند قرار است در مسابقات سنگین وزن شرکت کنند یا مثلاً فنون رزمی و فوتبالی اجرا کنند که در ساعات اولیه صبح (بله ساعات اولیه صبح) رفته‌اند و برای کاندیداتوری، ثبت نام کرده‌اند.

واقعاً باعث دلگرمی است که خوانندگان نیز، ورزشکاران را تنها نگذاشته‌اند و همپای آنها وارد میدان و استیج شده‌اند. محمدرضا عیوضی و عبدالحسین مختاباد هم قرار است بیایند تازه. حالا فوقش می‌روند یا ساز مخالف می‌زنند یا موافق دیگر. مثلاً آقای مختاباد در وقت استراحت جلسه‌ها ترانه تمنای وصال اش را بخواند. می دانید چقدر فضا عوض می‌شود؟ چه تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد؟ یا مثلاً آقای عیوضی برود تیتراژ سریال روزگار جوانی را بخواند. واقعاً که آرزو بر جوانان، ورزشکاران، داور بین المللی فوتبال و… عیب نیست.

اگر فکر می‌کنید یک نامزد انتخاباتی شواری شهر باید تجربه و سابقه کار مدیریت شهری داشته باشد واقعاً دارید وسواس به خرج می‌دهید. اگر نگران تجربه هستید که خب اشکالی ندارد. هر کاری اولش سخت است. این دوستان هم بالاخره یاد می‌گیرند و تجربه کسب می‌کنند. اگر جزو کسانی هستید که می گویید شورای شهر، یک نهاد تخصصی برای برنامه ریزی‌های کلان و خدمات شهری است و نیاز به تحصیلات مرتبط دارد باز هم برایتان متاسفم. مهم نیت است که حتماً قصد این عزیزان هم خیر است.

طنز/آریایی نیستی اگر کاندید شورای شهر نشوی

 داشتم در خبرها می‌خواندم که به گفته دبیر انجمن علمی خواب ایران، «۳۰ درصد ایرانی‌ها با اختلالات خواب مواجه هستند.» البته امیدوارم ورزشکارانی که کله سحر می‌روند برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر، ثبت نام می‌کنند جزو این ۳۰ درصد نباشند. چون به هر حال صندلی‌های مدیریتی، کمی داغ است و آدم وقتی تحرک نداشته باشد ممکن است خوابش ببرد. این را به خاطر خودم نمی‌گویم. به هر حال ورزشکاران، اهل تحرک‌اند و خب اگر تحرک نباشد، خواب می‌آید سراغ آدم. مجدداً تکرار می‌کنم که فضولی اینکه چرا شوق کاندیداتوری در ورزشکاران انقدر بالاست به ما نیامده. لابد یک چیزی در خودشان دیده‌اند که ما در مسابقاتی که از تلویزیون پخش شده در این ورزشکاران ندیدیم. البته امیدوارم دلاوران، حداقل شب امتحان هم که شده یک نگاهی به شرح وظایف شورای شهر و حقوق شهروندی بیاندازند تا اگر انتخاب شدند بدانند این نهاد تخصصی، خیلی هم الکی نیست.

راستش خودم هم یک مقدار بین بازیگر شدن و دکتر شدن و مدیر شدن و… شک داشتم که با توجه به فرصتی که باقی مانده، یعنی همین یادداشت را که تمام کنم می‌خواهم بروم برای انتخابات شورای شهر، کاندید شوم. به هر حال یک آریایی هستم و دلم می‌خواهد دل به دریا بزنم و بروم شانسم را امتحان کنم. حالا اینکه شما چقدر به تحصیلات و تخصص من اهمیت می‌دهید و انتخاب می‌کنید که به من رأی بدهید یا نه، به خودتان مربوط است.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 38335 ساعت خبر : 12:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38335
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات