طنز/یارگیری من و عزرائیل

طنز/یارگیری من و عزرائیل

 پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: وزیر بهداشت گفته: «آمار کشته‌شدگان سوانح ترافیکی کشور از کشته‌شدگان جنگ در منطقه بیشتره.»
خبرنگارمون رو به‌ هیچ‌جا فرستادیم تا درباره این آمار تحقیق کنه. شواهد خبرنگارمون نشون می‌ده تو هیچ‌جا مردم از رانندگی به‌عنوان پوشش و استتار برای انجام بقیه کارهاشون استفاده می‌کنن یعنی همین‌جوری که تخمه و پسته و چای و نسکافه و شام و ناهارشون رو می‌خورن، دابسمش و استوری و لایوشون رو هم می‌گیرن حتی گاهی یه چرت هم می‌زنن واسه اینکه سرحال بشن، اون وسط‌ها رانندگی هم می‌کنن. اون‌وقت تو رانندگی تحمل یه ثانیه دوری از جلویی رو هم ندارن چه برسه به ۳ ثانیه و یه جوری با جلویی‌ها ندارن که اگه یه ترمز بزنه اون عقبی و جلویی با هم ائتلاف می کنن و در قالب دو روح در یک پیکر ادامه مسیر می‌دن.

طنز/یارگیری من و عزرائیل

تو هیچ‌جا رانندگی یه فرصت برای انتقال پیام شما به دنیاست، یادگیری زبون بوق ماشین از زبان بدن هم  مهم تره. با همین دوتا بوق کشیده و یه کوتاه خیلی‌ها با قفل فرمون از ماشین پیاده‌شدن و هرگز عمرشون قد نداده که زنده به ماشین برگردن در حالی که نیت قلبی طرف مقابل فقط چاق سلامتی بوده فقط الگوی بوق زدنش استاندارد نبوده. تصادف کردن تو هیچ‌جا به قصد و نیت خودت بستگی نداره چون با یه تصادف زنجیره‌ای چنانی درگیر می‌شی که تا آخر عمرت هم نمی‌فهممی اصلاً تصادفه چه ربطی به تو داشته بعدها می‌فهمی تو جزیی از دومینوی تصادف جاده‌ای بودی.

خلاصه که تصادف تو هیچ‌جا عین بازی‌های تک‌حذفی لیگ‌های برتر دنیاست، در حالی‌که فکر می‌کنین زنده به فینال رسیدین هرلحظه ممکنه چرت نیم‌کاره ماشین روبرو رو پاره کنین و از کورس قهرمانی جا بمونین! شاید باورتون نشه ولی تو هیچ‌جا بستن کمربند ایمنی یه‌جور سوسول بازیه یعنی طرف معتقده مردونه مردن تو تصادف بهتر از زنده موندن به زور کمربند ایمنیه، اصلاً بستنش فقط وقتی ضروریه که یا قرار جایی نماینده قانون مدار مردم بشی یا با پلیس تو ترافیک گره‌خورده من تو من و چشم‌تو چشم می‌شی!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 38750 ساعت خبر : 0:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38750
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات