عیاری دوباره پشت دوربین یک مجموعه تلویزیونی

عیاری دوباره پشت دوربین یک مجموعه تلویزیونی

کیانوش عیاری که آخرین ساخته سینمایی‌اش «کاناپه» هم‌چنان بلاتکلیف است، به زودی مجموعه تلویزیونی«۸۷ متر» را برای شبکه یک کارگردانی می‎کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، حسن آقاکریمی با اعلام این خبر که مجموعه اواخر اردیبهشت کلید می‎خورد،درباره مضمون آن به خبرگزاری مهر توضیح داد:«کیانوش عیاری فیلم‌نامه سریال «۸۷ متر» را با کلیاتش به نگارش درآورده است که کاری اجتماعی است. قصه مجموعه ماجرای آپارتمانی است که به چندین خانواده فروخته شده و سریال طرح درگیری‌هایی است که خانواده‌ها به بهانه چنین مشکلی با آن‎ها مواجه می‌شوند و از این حیث ممکن است رگه‌هایی از طنز تلخ هم در لایه‌های درونی کار داشته‌باشد.»

او درباره انتخاب بازیگران این مجموعه هم گفت:«مذاکراتی با بازیگرانی از جمله فرهاد آئیش، مهدی هاشمی، مهران رجبی و بازیگرانی که پیش از این کیانوش عیاری با آن‌ها کار کرده انجام شده‌است که هنوز به قطعیت نرسیده چون زمان تصویربرداری حدود یک سال است و بازیگران باید آزاد باشند.»

عیاری پیش از این دو مجموعه «هزاران چشم» و«روزگار قریب» را کارگردانی کرده‌است. «روزگار قریب» که درباره فراز و نشیب‌های زندگی دکتر محمدقریب پایه‌گذار طب اطفال در ایران بود، از سریال‌های موفق و پربیننده تلویزیون محسوب می‎شود.

کد خبر : 39097 ساعت خبر : 12:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39097
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات