ورود سامانه جدید از نوار غربی کشور

ورود سامانه جدید از نوار غربی کشور

کارشناس هواشناسی: سه شنبه موج بارندگی از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اصغری درباره آخرین وضعت شرایط جوی کشور افزود: در ساعت‌های گذشته غالب بارندگی‌ها در جنوب کشور اتفاق افتاد که به صورت ایستگاهی به کرمان، شیراز، بوشهر، فسا کازرون، فراشبند، نی ریز، بندر لنگه، نورآباد، استهپان، فیروزآباد و برازجان اشاره کرد.

وی گفت: این شرایط (بارندگی) را امروز نیز در آن مناطق یعنی در جنوب غرب شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب یزد، جنوب اصفهان و خراسان رضوی در این خط بارش قرار دارند.

وی گفت: کانون بارندگی‌ها امروز در کرمان، شرق فارس، شمال هرمزگان و در خراسان جنوبی واقع خواهد شد.

اصغری: این سامانه بارشی تا روز سه شنبه با شدت و ضعف در این مناطق فعال خواهد بود، ضمن اینکه با رطوبتی که در منطقه وجود دارد در کوهگیلویه و بویراحمد، چهار محال بختیاری، شمال و شرق خوزستان، در بخش‌های از اصفهان، همدان، مرکزی، تهران، البرز، استان قزوین و استان زنجان باید منتظر بارش به شکل پراکنده باشیم.

وی گفت: از امروز در عرض‌های شمالی‌تر باید منتظر روند افزایش دما باشیم که این افزایش دما تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی افزود: روز سه شنبه این موج از مرزهای شرقی ما خارج خواهد شد و باید منتظر ورود سامانه جدید از سمت نوار غربی کشور باشیم، که البته در این سامانه بارش‌ها به شکل پراکنده، بهاری و موقت خواهد بود و این وضع با شدت و ضعف تا پایان هفته روبرو خواهیم بود.

پایان پیام

کد خبر : 38297 ساعت خبر : 10:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38297
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات