پیام ابتکار به یادمان نیمای شعر لری زنده‌یاد حمزه ولوی

پیام ابتکار به یادمان نیمای شعر لری زنده‌یاد حمزه وَلَوی

یادمان نیمای شعر لری زنده یاد دکتر حمزه وَلَوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس با پیام رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، یادمان نیمای شعر لری زنده یاد دکتر حمزه وَلَوی مدیرکل فقید محیط زیست فارس با عنوان “بهت بزرگ” با پیام معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، پنچشنبه ۲۴ فروردین در کوی آزادگان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دهدشت به میزبانی سازمان مردم نهاد یاران مانا برگزار شد.

در پیام دکتر ابتکار که محمد درویش مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست کشور آنرا قرائت کرد، چنین آمده است:

پیام ابتکار به یادمان نیمای شعر لری زنده‌یاد حمزه وَلَوی

خبر درگذشت آقای دکتر حمزه ولوی، مدیرکل سختکوش، متخصص و ادیب سازمان حفاظت محیط زیست در استان فارس، دل همه دوستداران طبیعت ایران را سوزاند.  اما حمزه ولوی نه فقط یک دانشگاهی کاربلد و مدیری توانمند، بلکه چهره‌ای محبوب در دیار زاگرس، به ویژه در استان کهگیلویه و به ویر احمد با شخصیتی مردمی و فرهنگی بود؛ شخصیتی که به دلیل سرودن اشعار غنی و ارزشمند، محبوبیت فراوانی در این خطه و در شهرستان دهدشت؛ دیار مردمان ادیب و شاعر داشت. امیدوارم اشعار آن فقید وسیله‌ای برای ارتباط قوی‌تر مردمان عزیز آن خطه از سرزمین ایران با طبیعت و سبب اصلاح نگرش‌ها و رفتارهای تهدید کننده طبیعت باشد.  یقین است همشهریان عزیزش، قدر نیمای لری در آن دیار را دانسته و می‌کوشند چون او، سلحشوری بی منت و پاسدار محیط زیست زاگرس باشند.  یاد و نام «حمزه ولوی» گرامی و سپاس از شما که اینگونه سزاوارانه برای شادی روح آن بزرگمرد، مراسم نکوداشت برگزار کرده‌اید.

معصومه ابتکار

گفتنی است، دکترحمزه ولوی شاعر توانمند کهگیلویه وبویراحمدی و مدیرکل محیط زیست استان فارس درروز یازدهم فروردین ۹۶ به دلیل عارضه قلبی به رحمت ایزدی پیوست.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 40176 ساعت خبر : 9:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=40176
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات