کنسرت محسن یگانه تمدید شد

کنسرت محسن یگانه تمدید شد
به گزارش پایگاه خبری گلونی با توجه به پر شدن سانس‌های کنسرت محسن یگانه در روز شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود.
این خواننده محبوب در جدیدترین اجرایی که ۶ و ۷ اردیبهشت در مرکز همایش‌های برج میلاد دارد، قرار است آهنگ‌های محبوبی از جمله: سکوت، درکم کن، دوستت دارم و باور کنم و نیز قطعه‌هایی از جدیدترین آلبومش به نام نگاه، را برای هوادارانش اجرا کند تا شبی رویایی را تجربه کنند. آلبوم نگاه، در سال ۱۳۹۴ و پس از تولد فرزند یگانه منتشر شد و به دلیل اینکه او می‌خواست نام جدیدترین اثرش با نام دخترش یکسان باشد، نام آلبوم تازه خود را نگاه، گذاشت.

کنسرت محسن یگانه تمدید شد

گفتنی است این کنسرت با استقبال هوادارن یگانه مواجه شد و بلیط‌های آن به پایان رسید و با توجه به درخواست و استقبال مخاطبان محسن یگانه بار دیگر روز شانزدهم اردیبهشت برای هوادارانش در مرکز همایش‌های برج میلاد خواهد خواند.
این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که به تازگی تک قطعه‌های موفقی را در دسترس علاقه‌مندانش قرار داده، مدت زمانی پس از انتشار تک قطعه کویر، اثر دیگری را به مناسبت فرارسیدن سال جدید دراختیار مخاطبان خود قرارداد.
گفتنی است این کنسرت ۱۶ اردیبهشت در ۲ نوبت و در ساعت‌های ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ درمرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به نشانی اینترنتی مراجعه کنند.

کنسرت

به یک اجرای زنده (معمولاً موسیقی) در مقابل عده‌ای تماشاگر گفته می‌شود. اجرای یک کنسرت می‌تواند به وسیله یک گروه، مانند یک ارکستر انجام گیرد.

کنسرت‌ها از دسته رسانه‌های حضوری هستند و از نظر تأثیرگذاری در مباحث پیام رسانی و تبلیغات در رده بالایی از توجهات قرار دارند.

کنسرت‌ها همانند همایش‌ها و کنگره‌ها از جمله گردهمایی‌های هدفدار محسوب می‌گردند که بخش مهمی از هدف آن‌ها ایجاد شادی در مخاطبان است.

میزان تأثیرگذاری این رسانه به دلیل آنکه روحیه مخاطبان آن در سطح بالایی قرار دارد و همگی آنها در شادی و نشاط هستند، پیام‌ها به سرعت و با دقت توسط ایشان جذب می‌گردد.

پایان پیام

کد خبر : 39574 ساعت خبر : 6:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39574
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات