۲۰۷۸ اثر به جشنواره سما ارسال شده است

۲۰۷۸ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره سما رسیده که نسبت به سال قبل رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه سما، آن چه مایه مسرت و امید در نزد برگزارکنندگان این رویداد سینمایی شد، استقبال قابل توجه‌ای است که مخاطبان این جشنواره صورت دادند. به گزارش  روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه سما، رشد کمی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نسبت به ادوار گذشته نشان از استقبال کم نظیر، امیدبخش برپایی جشنواره‌ای پویاتر از دوره‌های گذشته و با آثاری ارزنده و فیلمسازانی خلاق خواهد بود.

براساس این گزارش، تعداد آثار رسیده از سوی هنرجویان به دبیرخانه جشنواره در بخش «پویانمایی»  ۱۸۸ اثر، بخش «مستند» ۵۲۲ اثر، بخش «فیلمنامه» ۵۰۷ اثر، بخش «داستانی» ۸۶۱ اثر می‌باشد و مجموع آثار رسیده در بخش‌های مختلف به دبیرخانه سومین دوره جشنواره فیلم «سما» ۲۰۷۸ اثر بوده است که در قیاس با تعداد ۱۸۰۰ اثر دوره پیش نشان از رشدی ارزنده دارد. هیات انتخاب آثار از اوایل اسفندماه اقدام به گزینش برترین‌ها از میان آثار رسیده نموده‌اند  که اسامی هیات انتخاب و نتیجه داوری‌ها در فروردین ماه ۱۳۹۶ و پیش از آغاز جشنواره سوم «سما» اعلام خواهد شد.
سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه «سما» با موضوع «سبک زندگی اسلامی ایرانی» ۲۶ لغایت۳۰ فروردین۱۳۹۶ در سینما فلسطین تهران در بخش‌های فیلم داستانی، مستند، پویانمایی و فیلمنامه برگزار می‌شود.

پایان پیام

 

کد خبر : 39652 ساعت خبر : 2:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39652
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات