جهانگیری: پاکدستی مهمترین ویژگی دولت است

اسحاق جهانگیری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: پاکدستی باید مهمترین ویژگی دولت حتی در سطح مدیران میانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اسحاق جهانگیری با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که از شبکه دو سیما پخش شد ضمن تبریک روز پاسدار اظهار کرد: دولتی که مردم به او متکی باشند، دولت ارباب است و پاسخگو نیست و در آن خبری از اقتصاد شکوفا نیست.

وی افزود: در این دولت خلاقیت و نوآوری و پاکدستی شرط است و مردم همه کاره هستند. انقلاب  اسلامی رویکرد دوم را می‌پسندد.

جهانگیری گفت: امنیت و انسجام کافی در نظام جمهوری اسلامی فراهم است و مردم ایرانشان را دوست دارند. کاستی بوده و رشد پایدار اقتصادی نداشتیم و این نیاز به هدف گذاری دارد.

وی افزود: پاکدستی باید مهمترین ویژگی دولت حتی در سطح مدیران میانی باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ستاد تبلیغاتی نداردف گفت که مجموعه اقدامات صدا و سیما و فضای مجازی این نیاز را برطرف کرده است.

جهانگیری با بیان اینکه امر به نعروف و نهی از منکر در اسلام موضوعی کلیدی است و قانون اساسی هم به آن پرداخته است، گفت: نباید برای موی یک دختر گشت ارشاد ایجاد کرد. این شیوه به اسلام ضربه می‌زند.

وی تصریح کرد: هیچ سرمایه‌ای در برابر شاخ و شانه کشیدن آمریکا برتر از انسجام داخلی و تکیه بر مردم و دیپلماسی فعال نیست. برجام یک نرمش قهرمانانه بود و اهداف خوبی به دست آوردیم و اراده سیاسی مردم ایران بر  قدرت های بزرگ تحمیل شد.

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری یکی از زمانبندی های تخصیص یافته به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برای بیان برنامه های خود از طریق رسانه ملی است،‌ تاکنون سید ابراهیم رئیسی و سید مصطفی میرسلیم با  حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری برنامه های خود برای دولت دوازدهم را بیان کردند.

پایان پیام

کد خبر : 41907 ساعت خبر : 0:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41907
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات