روحانی: آقای قالیباف طرح شما همیشه لوله‌کردن بود

روحانی: آقای قالیباف طرح شما همیشه لوله‌کردن بود

رییس‌جمهور گفت: آقای قالیباف طرح شما همیشه لوله کردن بود. شما که هر وقت به دبیرخانه می‌آمدید می‌گفتید بگذارید من دانشجویان را دو ساعته لوله می‌کنم. اگر ما مخالفت نکرده بودیم همه دانشگاه‌های ایران پر از لوله بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خبرنگار سیاسی ایلنا نوشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی در بخش پایانی صحبت‌های خود در مناظره زنده تلویزیونی گفت: من برخی نکات را نمی‌خواهم و مایل به مطرح کردن آن نیستم.

او ادامه داد: پرونده سال ۸۴ آقای قالیباف دست من بود و نگذاشتم منتشر شود و با بعضی‌ها در دبیرخانه دعوا کردم تا این پرونده در هنگام انتخابات منتشر نشود.

روحانی: آقای قالیباف طرح شما همیشه لوله‌کردن بود

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من اگر آن روز مردانگی نکرده بودم شما اینجا نبودید، اظهار داشت: طرح شما همیشه لوله کردن بود. شما که هر وقت به دبیرخانه می‌آمدید می‌گفتید بگذارید من دانشجویان را دو ساعته لوله می‌کنم. اگر ما مخالفت نکرده بودیم همه دانشگاه‌های ایران پر از لوله بود.

مناظره‌های انتخاباتی با حواشی زیادی همراه بوده است. یکی از حواشی بسیار پررنگ این روزها صحبت‌های آقای قالیباف و جواب آقای روحانی در مقابل این حرف‌ها بود. ایشان موردی را مطرح کردند و به آقای قالیباف گفتند که برنامه شما در بسیاری از موارد لوله کردن بوده است. ‌مناظره‌ها در اوج حرارت و حواشی برگزار می‌شوند و رقبا تمام تلاش خودشان را برای اثبات خود و برنامه‌هایی که برای ریاست جمهوری دارند، انجام می‌دهند.

باید دید سرانجام چه کسی موفق به کسب بیشترین آرا از سوی مردم خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 42638 ساعت خبر : 8:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42638
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات