روح جهنمی در تالار سایه تئاتر شهر

روح جهنمی در تالار سایه تئاتر شهر

تالار سایه مجموعه تئاتر شهر از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان علاقه مندان تئاتر با اجرای نمایش «روح جهنمی» به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی نمایش «روح جهنمی» به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی و بازی شکرخدا گودرزی از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

بابک محمدی که ۱۳ سال پیش نمایش «حرفه‌ای ها» را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برده بود، درباره این نمایش توضیح داده است: «شخصیتی که سال‌ها پیش در روح جهنمی در روی صحنه به دنیا آمد. امروز به حقیقت پیوسته و تبدیل به یک قدرت جهانی خطرناک شده که همه سلاح‌های کشتارجمعی را در اختیار دارد و حاکمیت مطلق جهانی خودش را اعلام کرده است. شما در صورت هر نوع همذات پنداری با متن نگران نباشید زیرا کسی جز شما متوجه آن نخواهید شد.»

«مادام پی پی – ۱۳۷۸»، «حرفه‌ای ها – ۱۳۸۳»، «درام‌های زندگی – ۱۳۸۵»، «پادشاه و کنیزک – ۱۳۹۰» و «پدرخوانده ناپلی – ۱۳۹۱» نمایش‌هایی بودند که بابک محمدی طی سال‌های گذشته در ایران به صحنه برده است.

 این نمایش  از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

تازه‌ترین و داغ‌ترین اخبار مربوط به سینما و تئاترهای در حال اجرا را در پایگاه خبری گلونی بخوانید و دنبال کنید.

در پایگاه خبری گلونی اخبار را به سبکی متفاوت بخوانید

پایان پیام

کد خبر : 41886 ساعت خبر : 0:22 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41886
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات