متن مناظره روحانی و قالیباف لو رفت

متن مناظره روحانی و قالیباف لو رفت

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: پس از اعلام ستاد انتخابات کشور مبنی بر زنده نبودن مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری تمام ظرفیت کشور به کار گرفته شد که این مناظره‌ها زنده پخش شوند. یعنی از میان مسئولان کشوری و لشکری فقط علیرضا منصوریان،‌ علی دایی و خداداد عزیزی بودند که بیانیه ندادند و اعلام مخالفت نکردند.
نکته مهم اما رفتار و برخورد نامزدها با این خبر بود. روحانی‌چی‌ها و دولتی‌ها، شهرداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها را متهم می‌کردند که شما از افشاگری درباره املاک نجومی وحشت داشتید و کاری کردید که مناظره‌ها زنده نباشد. از آن طرف شهرداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها، روحانی‌چی‌ها و دولتی‌ها را متهم می‌کردند که شما از افشاگری درباره حقوق‌های نجومی وحشت داشتید و لابی کردید مناظره‌ها زنده باشد.
نامزدهای دیگر هم که در انتخابات نقش مکمل دارند هر کدام به اندازه نقش مکمل‌شان حرف زدند و مخالفت کردند و بگم‌بگم به راه انداختند.
با این اوصاف پیش‌بینی می‌کنیم مناظره‌ها در نهایت ادب و هم‌دلی و وحدت ملی این‌گونه برگزار شود:
مجری: آقای روحانی به مردم سلام کنید.

متن مناظره روحانی و قالیباف لو رفت

آقای روحانی: سلام بر ملت به ستوه‌آمده از املاک نجومی، تراکم‌فروشی و قطع کردن درختان خیابان‌های تهران. و سلام بر آوار ساختمان پلاسکو که در آتش بی‌تدبیری برخی شهرداران سوخت. و سلام به برادر عزیزم، خدوم مردم تهران آقای دکتر محمدباقر قالیباف.
مجری: آقای قالیباف به مردم سلام کنید.
آقای قالیباف: سلام بر مردمی که یارانه در دست دارند اما شکم‌شان خالی است. سلام بر مردم خسته از دولت بسته و سلام بر فقرای ایران که برجام برای‌شان نان نشد. سلام بر دولت بی‌تدبیر و حقوق‌های نجومی. به رئیس‌جمهور عزیز، برادرم آقای روحانی هم سلام می‌کنم.
باقی بقای‌تان

پایان پیام

منبع: ایسنا

کد خبر : 41370 ساعت خبر : 4:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41370
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات