برگزاری مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی در مجلس

برگزاری مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی در مجلس

همزمان با آغاز مراسم تشییع پیکر ۱۶ تن از شهدای حمله تروریستی اخیر تهران گروه‌های مختلف مردم با حضور مقابل ساختمان پارلمان به این شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایلنا، از ساعات ابتدایی صبح امروز و همزمان با آغاز مراسم تشییع پیکر ۱۶ تن از شهدای حمله تروریستی اخیر به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گروه‌های مختلف مردم با حضور مقابل ساختمان پارلمان به این شهدا ادای احترام کرده و در مراسم تشییع پیکرشان حضور یافتند.

با وجود حضور گسترده اقشار مردم در مقابل ساختمان مجلس، امکان ورود آنها به داخل مجلس میسر نشد. همچنین از ورود خبرنگاران به محل برگزاری مراسم خودداری به عمل آمده و صرفا عکاسان چند رسانه اجازه ورود و عکس‌برداری پیدا کردند.

همزمان با حضور مردم مقابل ساختمان پارلمان، گروه‌هایی از مردم نیز در خیابان‌های منتهی به ساختمان مجلس شورای اسلامی نیز به منظور ادای احترام به پیکر شهدای این حادثه تروریستی تجمع کردند.

برگزاری مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی در مجلس

روسای سه قوه به خانواده‌های شهدای ترور تسلیت گفته و با اهدای شاخه گلی به آنان ادای احترام کردند.

در پایان مراسم وداع با شهدای ترور، حجت‌الاسلام حسن روحانی، آیت‌الله لاریجانی و علی لاریجانی با خانواده‌های بازماندگان حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و صحن حرم مطهر امام (ره) ابراز همدردی و تسلیت گفتند.

در ادامه سران قوا با گذاشتن شاخه‌های گل بر پیکر شهدای این حادثه ادای احترام کردند.

پس از برگزاری مراسم وداع و ادای احترام مسئولان، پیکرهای شهدای ترور به سمت نمازجمعه تهران تشییع شد.

گفتنی است است پس از اتمام مراسم نمازجمعه پیکرهای شهدا توسط نمازگزاران تشییع شده و در نهایت برخی از آنها در قطعه شهدای مدافع حرم و برخی دیگر در شهرستان‌های خود خاکسپاری می‌شوند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 43973 ساعت خبر : 12:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=43973
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات